Klacht Seats and Sofas: Klacht ingezakte bankstel

Kaatje

Ik heb een hoekbank bij seats and sofas gekocht maar de bank is al na 2 dagen gaan inzakken ik heb contakt met hun opgenomen en ze zegeen dat ik met de bank naar hun toe moet komen ik woon in Tilburg en hun zijn in Oosterhout gevestigd ik heb daar geen vervoer voor en een auto huren is mij gewoonweg te duur ik heb ze voorgesteld om een monteur naar mij te sturen maar ook dat is niet mogelijk ik heb de bank bij hun gekocht met een garantie van 3 jaar maar het lijkt wel alsof ze van die garantie af willen ik moet zelf naar hun toe komen met de bank zodat ze die kunnen zien als die bank in m'n kleine past dan heb ik die gelijk terug gebracht maar helaas is m'n auto daar te klein voor en een auto huren is mij te duur terwijl hun een slecht product leveren moet ik voor de consequenties boeten ik vind dit onacceptabel en hoop op een goede afloop en de garantie die ze beloven mvg

Ik hoef geen geld terug ik wil een goede bank die niet na 2 dagen gaat inzakken ik jaren voor deze bank gespaard en ik verwacht een goede product.

Seats and Sofas
    geachte,
    Wij nemen contact met u op.
    Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?