Klacht Seats and Sofas: Klacht wordt niet opgepakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154905
Gebruiker
D
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Op 18 december 2015 heb ik op deze site een klacht ingediend over Seats and Sofas. Vrij snel kwam hier een reactie op dat de klacht zou worden doorgestuurd. Nu bijna 2 maanden later heb ik echter nog steeds geen reactie ontvangen en staat de klacht nog open. Logischerwijs is mijn initiële klacht ook nog niet opgelost, terwijl er al ruim een jaar verstreken is. Ik heb nog steeds aanzienlijke schade aan mijn vloer door een ondeugdelijke bank van Seats and Sofas en ik wil niet voor deze kosten opdraaien omdat ze door Seats and Sofas veroorzaakt zijn. Ik heb onderhand op alle mogelijke manieren geprobeerd een oplossing te vinden, telefonisch, aangetekend schriftelijk en nu dus ook via deze website, ik vind het tijd worden dat Seats and Sofas nu eindelijk eens haar verantwoordelijkheid neemt. Ik laat het er in ieder geval niet zitten.

De oplossing

Ik verlang binnen 3 weken een schriftelijke reactie met een voorstel tot schadevergoeding. Beleefdheid kent grenzen en die zijn door Seats and Sofas ruim overschreden. Zoals ik vaker aangeef, ik laat het er niet bij zitten, ik ben lang genoeg geduldig geweest nu. Ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan, nu is het jullie beurt.

8 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste D. Plasman,

    Bedankt voor uw melding. Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb ik uw melding doorgezet naar de juiste afdeling binnen ons bedrijf. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Astrid
    Customer service
    Seats and Sofas
  2. Auteur
    D
    Datum
    Ik wacht het voor de laatste keer af. Ik denk dat ik de situatie voldoende duidelijk naar jullie heb gecommuniceerd en dat er echt een oplossing hoort te komen voor de schade. Indien ik uiterlijk 7 maart 2016 geen passende reactie heb ontvangen, dan stop ik met de communicatie naar jullie toe en laat ik het via een andere weg lopen.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    Wij nemen contact op met u,
    wat is de schade.
    vriendelijke goet
  4. Auteur
    D
    Datum
    Er is op dit moment nog geen contact met mij opgenomen, dit wacht ik nog af.
    De schade bedraagt 1240,82. euro.
    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    D
    Datum
    Tot op heden heeft Seats and Sofas nog geen contact met me opgenomen. En ook heb ik geen informatie gekregen over hoe lang ik daarop zou moeten wachten. Gaat deze klacht opnieuw niet beantwoord worden?
  6. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    er is wel contact met u opgenomen.
    onze excuses voor het ongemak.
    met vriendelijke groet,
  7. Auteur
    D
    Datum
    Het is dat ik zelf meerdere keren heb moeten bellen met het filiaal in Groningen, anders was ik niet op de hoogte geweest van de status van mijn klacht. Er is nu inderdaad contact geweest, maar niet vanuit jullie initiatief. Vandaag heb ik de gevraagde informatie gemaild.

    Helaas heb ik ondertussen al wel een telefoontje gehad met het verzoek weer iets anders aan te leveren, waar ik echter niet mee akkoord hoef te gaan en dus ook niet mee akkoord ga . Hoe lang moet dit nou nog duren?
  8. Auteur
    D
    Datum
    Zojuist heb ik bericht ontvangen namens Henk Jan ten Donkelaar dat ik het maar zou moeten oplossen met mijn advocaat. Graag zie ik bevestigd of daarmee definitief is vast komen te staan dat jullie deze klacht niet gaan oplossen? Want in dat geval denk ik dat alle klanten en nieuwe klanten van Seats and Sofas nieuwsgierig zijn naar mijn informatie en zal ik dat maar openbaar maken.
    Daarbij zal ik dan ook de vervolgprocedure laten starten.
    Zie ook:
    https://www.youtube.com/watch?v=uGVaxz1gu0M

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen