Klacht Seats and Sofas: Klacht wordt niet opgepakt

D

Op 18 december 2015 heb ik op deze site een klacht ingediend over Seats and Sofas. Vrij snel kwam hier een reactie op dat de klacht zou worden doorgestuurd. Nu bijna 2 maanden later heb ik echter nog steeds geen reactie ontvangen en staat de klacht nog open. Logischerwijs is mijn initiële klacht ook nog niet opgelost, terwijl er al ruim een jaar verstreken is. Ik heb nog steeds aanzienlijke schade aan mijn vloer door een ondeugdelijke bank van Seats and Sofas en ik wil niet voor deze kosten opdraaien omdat ze door Seats and Sofas veroorzaakt zijn. Ik heb onderhand op alle mogelijke manieren geprobeerd een oplossing te vinden, telefonisch, aangetekend schriftelijk en nu dus ook via deze website, ik vind het tijd worden dat Seats and Sofas nu eindelijk eens haar verantwoordelijkheid neemt. Ik laat het er in ieder geval niet zitten.

Ik verlang binnen 3 weken een schriftelijke reactie met een voorstel tot schadevergoeding. Beleefdheid kent grenzen en die zijn door Seats and Sofas ruim overschreden. Zoals ik vaker aangeef, ik laat het er niet bij zitten, ik ben lang genoeg geduldig geweest nu. Ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan, nu is het jullie beurt.

Beste D. Plasman,

Bedankt voor uw melding. Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb ik uw melding doorgezet naar de juiste afdeling binnen ons bedrijf. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Astrid
    Customer service
    D
    Ik wacht het voor de laatste keer af. Ik denk dat ik de situatie voldoende duidelijk naar jullie heb gecommuniceerd en dat er echt een oplossing hoort te komen voor de schade. Indien ik uiterlijk 7 maart 2016 geen passende reactie heb ontvangen, dan stop ik met de communicatie naar jullie toe en laat ik het via een andere weg lopen.
    geachte,
    Wij nemen contact op met u,
    wat is de schade.
    vriendelijke goet
    D
    Er is op dit moment nog geen contact met mij opgenomen, dit wacht ik nog af.
    De schade bedraagt 1240,82. euro.
    D
    Tot op heden heeft Seats and Sofas nog geen contact met me opgenomen. En ook heb ik geen informatie gekregen over hoe lang ik daarop zou moeten wachten. Gaat deze klacht opnieuw niet beantwoord worden?
    Geachte,
    er is wel contact met u opgenomen.
    onze excuses voor het ongemak.
    met vriendelijke groet,
    D
    Het is dat ik zelf meerdere keren heb moeten bellen met het filiaal in Groningen, anders was ik niet op de hoogte geweest van de status van mijn klacht. Er is nu inderdaad contact geweest, maar niet vanuit jullie initiatief. Vandaag heb ik de gevraagde informatie gemaild.

Helaas heb ik ondertussen al wel een telefoontje gehad met het verzoek weer iets anders aan te leveren, waar ik echter niet mee akkoord hoef te gaan en dus ook niet mee akkoord ga . Hoe lang moet dit nou nog duren?
    D
    Zojuist heb ik bericht ontvangen namens Henk Jan ten Donkelaar dat ik het maar zou moeten oplossen met mijn advocaat. Graag zie ik bevestigd of daarmee definitief is vast komen te staan dat jullie deze klacht niet gaan oplossen? Want in dat geval denk ik dat alle klanten en nieuwe klanten van Seats and Sofas nieuwsgierig zijn naar mijn informatie en zal ik dat maar openbaar maken.
    Daarbij zal ik dan ook de vervolgprocedure laten starten.
    Zie ook:

D

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?