Klacht Seats and Sofas: Lege beloftes en niet nakomen koopovereenkomst

Jeanique Marien

Wij hebben eind april een bank van meer dan 5000 euro besteld met de belofte dat deze binnen 16 weken geleverd zou zijn. Dit gebeurde niet en de winkel gaf ons nooit een update betreffende de stand van zaken. Uiteindelijk moest ik er zelf achter aanbellen en duurde het uren voordat ik iemand telefonischkon bereiken. Ook werd ik van het kaste naar de muur gestuurd en gezegd dat ik aan het liegen was door een van de medewerkers. Uiteindelijk de juiste medewerker aan de lijn :Er was een fout gemaakt , schijnbaar zou de levering minimaal een half jaar gaan duren. Wij zouden een erg leuke en goede tijdelijke vank krijgen. Eenmaal gekregen begin het drama. Ik heb zelf rugproblemen en door deze tijdelijke bank is dit alleen maar erger geworden. De tijdelijke bank was al binnen enkele dagen helemaal doorgezakt. En nu zit ik ook nog eens met hoge fysio kosten omdat er met onze oorspronkelijke bank een fout was gemaakt. Maar geen gehoor of update van Seats en Sofas. Uiteindelijk weer gebeld en toen werd er gezegd “ had dan gebeld dat de bank doorgezakt was” , “dat had je moeten zeggen dan hadden wij naar een oplossing gezocht”. De fout dus bij de klant neerleggen. Ik heb nog 2000 euro open staan voor onze bestelde bank . Ik heb de medewerker daarom ook gevraagd wat de mogelijkheden zijn dit bedrag in mindering te brengen gezien hun momenteel in verzuim verkeren Dit is op vrijdag 3 september gevraagd. Zij zou het overleggen en tot heden heb ik nog geen antwoord of update over mijn vraag. Wederom teleurstellend veral voor zo een dure bank.

Gezien alles wat hun ons hebben aangedaan verwacht ik dat het openstaande bedrag van 2000 euro met minimaal 40 procent in mindering wordt gebracht als compensatie voor de geleden schade van klant

Beste meneer/mevrouw Marien,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Zou u uw klacht en ordernummer kunnen sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl? Vanuit daar kunnen wij u verder helpen!

Michael - Seats and Sofas
    Jeanique Marien
    Beste Michael , ik heb zojuist jullie alles per e-mail gestuurd.

Geachte Heer/Mevrouw J.Marien /P Oosterom

Wij hebben u Melding in goede orde ontvangen, Als eerste onze welgemeende excuses voor al het ongemak.

Ik zal per direct de opdracht versturen dat er even met u telefonisch contact wordt gelegd zodat u naar behoren geholpen wordt.

Let op !!! ze bellen anoniem.

hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

M.v.g. Team after sales Seats and Sofas
    Beste , hartelijk dank.
    Ik had de oproep helaas gemist , zou u kunne verzoeken dat er weer naar mij toe gebeld word?

Ik ben tot 14h20 bereikbaar
    Groet
    Beste ,

Helaas hoor ik jiks meer van jullie , wanneer zijn jullie van plan om mij weer te bellen ? Of is er anders een nummer die ik kan bellen ?

Met vriendelijke groet
    Geachte Heer/Mevrouw J. Marien

Wij hebben de melding gekregen van Seats and Sofas dat u telefonisch niet bereikbaar was,

Seats and Sofas heeft het dossier overgedragen aan de winkel van aankoop met daarin tekst en uitleg betreft wat er met u besproken zou worden.

U kunt contact opnemen met het filiaal van aankoop en zij zullen u netjes te woord staan zodat de afhandeling voor u spoedig opgelost kan worden.

Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben,.

M.v.g. Team after /sales

Jeanique Marien
Beste, jullie maken het onlogelijk ook om te antwoorden. Ik werk gewoon en heb gewoon vergaderingen overdag. Graag wil ik jullie telefoon nummer zodat ik jullie oplossing kan horen. De winkel vertrouwen ik helaas niet. Graag wil ik jullie oplossing per mail ontvangen op jeaniquemarien@me.com voor eind van de middag. Groet Jeanique

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?