Klacht Seats and Sofas: Levering kapotte bank, na totaal 4 maanden en een hoop loze beloftes verder wachten we nog steeds..

AliciaCelina

Op koningsdag dit jaar een bank besteld, welke na 6 weken kapot werd geleverd (gaten in bekleding, vulling ontbrak op sommige plekken en zitting zat los). We hebben de bank op eigen kosten terug moeten brengen naar het filiaal en kregen een KAPOTTE leenbank mee (serieus??). Er zou een nieuwe bank voor ons besteld worden, met opnieuw een levertijd van 6-12 weken. Inmiddels is het 7 september (ruim 4 maanden later) en zitten we nog steeds op de leenbank.

Inmiddels is ons al een stuk of 4 keer verteld dat de bank onderweg was, of binnen een paar dagen geleverd zou worden in het filiaal. Uiteraard hebben we hier elke keer zelf achteraan moeten bellen waarop ons op dat moment werd verteld dat er vertraging is ontstaan bij de leverancier.

Gister is ons zelfs verteld dat de bank inmiddels binnen was in het filiaal (ook zelf achteraan moeten bellen, niks vanuit hun vernomen). Toen we vandaag terug belden om een afspraak te maken voor de levering van de bank, werd ons verteld dat de bank gister helemaal niet bij hun in het filiaal is binnengekomen. De nieuwe verwachte levering is aanstaande maandag, maar daar kon ze ook geen garantie op geven. Dat zegt al weer genoeg naar mijn idee..

Als ik alle recensies op Facebook, klant.nl etc lees houd ik mijn hart vast. Mocht de bank ooit geleverd worden (ik heb er een hard hoofd in maargoed..), is de kans zeer groot dat deze na een aantal weken doorzakt of er iets anders aan mankeert.

Het is ronduit schandalig hoe Seats and Sofas hier mee om gaat. Er is totaal geen motivatie om de klant tevreden te houden of er enige spoed achter te zetten. Meerdere keren zouden we terug gebeld worden, wat niet is gebeurt, er is ons tot 2 maal toe iets toegezegd wat achteraf niet waar bleek te zijn. We zijn het zat om hier telkens achteraan te moeten en nog langer te wachten..

Ontbinding koopcontract en geld terug.

AliciaCelina
Reactie van Seats n Sofas 7 september: ------------------------------------------ Geachte heer, mevrouw AC van Moorsel, Wij nemen vandaag nog contact met u op. Onze excuses voor het ongemak. ------------------------------------------ Vandaag, 8 september: Uiteraard hebben we gister niks vernomen van Seats n Sofas, terwijl ze ons gister tot 2 keer toe hebben gezegd terug te bellen. Weer 2 loze beloftes..

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?