Klacht Seats and Sofas: Levering niet correct en aftersales waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182741
Gebruiker
LvS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had een bank besteld die gedemonteerd geleverd moest worden, omdat hij niet in zijn geheel door de deur kon. Levering was toch gemonteerd en men verzekerde mij dat het opgelost zou worden. 2 weken later staat `hun` meubelreparateur bij mij op de stoep. Na enig onderzoek bleek demontage ter plaatse niet mogelijk, maar wel in hun werkplaats met kosten meer dan E 450. Sinds een maand zoekt Seats and Sofas nu mogelijkheden tot demontering, maar ik krijg het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Na een maand van wegduiken door S&S (31/08/2016) lever ik dit geval aan aan `Kan niet waar zijn` voor een sketch. Inmiddels buigt mijn advocaat zich over deze materie.

De oplossing

Demontering op kosten van Seats and Sofas en vervolgens montage bij mij thuis.

4 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    wij nemen contact op met u.
    onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    LvS
    Datum
    Ze geven aan contact met mij op te zullen nemen (wanneer?). Tot nu toe heeft het contact met hen alleen maar tijdverlies en ergernis opgeleverd. Ik voel mij bij dat contact aan het lijntje gehouden.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte heer Lex van Stekelenburg ,

    wij hebben begrepen dat uw klacht word opgelost,
    en dat er telefonisch contact is geweest.

    onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke,


  4. Auteur
    LvS
    Datum
    Bank is wel inmiddels opgehaald door S&S, maar verdere afhandeling is onduidelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LvS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry