Opgelost door Seats and Sofas: Levering niet volgens afspraak.

jc van ammelrooy

Klacht 1: We bestelden bij Seat&Sofas een duur bankstel, levertijd max. drie maanden. Vervolgens staat op de koopovereenkomst "verwachte levertijd" 24 weken, dat is zes maanden. En het kan volgens dit contract ook wel week 37 worden, Dat is oktober, we hebben het bankstel besteld half februari. Gelukkig zijn daar de leenbanken die dan tegelijk met een fauteuil kunnen worden opgehaald. Omdat de levertijd van die fauteuil "slechts" twee weken was aldus de verkoper, hebben wij deze fauteuil gekocht. Maar nu na twee weken, krijgen we te horen dat het nog wel eens twee weken, öf misschien nog één dag". kan duren. Waarom dit zo is, vertelt het personeel niet.

Maar een mondelinge afspraak is ook een afspraak in Nederland. Ik stel dus voor: wij kunnen twee leenbanken en een leenfauteuil ophalen en dan merken we wel of het nog wat wordt met onze bestelling vóór Kerstmis dit jaar.

Seats and Sofas
    Geachte mevrouw, heer Ammelrooy,

Het spijt ons te vernemen dat u deze ervaring heeft met Seats and sofas. Uw melding wordt doorgegeven aan het filiaal van aankoop. Onze medewerkers zullen u contacteren en een gepaste oplossing bieden.
    Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service _ Seats and Sofas
    jc van ammelrooy
    De klacht is nog dezelfde dag prima verholpen, de fauteuil en de leenbanken konden de volgende dag opgehaald worden. Dank!

jc van ammelrooy
nog diezelfde dag van de klacht is de oplossing - levering van de fauteuil - geregeld voor de volgende dag.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?