Klacht Seats and Sofas: meermaals opgelicht door Seats en sofas.

Jelle van

Waar te beginnen... Ik ben meermaals belogen, bedrogen en opgelicht door Seats en sofas!

Vandaag kwam ik er achter dat de leren bank die ik een tijdje gelden heb gekocht helemaal niet gemaakt is van leer! De verkoper echter heeft wel 10 keer gezegd dat deze bank wel erg mooi geprijsd is voor een echte leren bank. Daarvoor heeft zich onderstaande afgespeeld.

Bank gekocht bij S en S. Helaas heb ik een kapotte bank meegekregen Een deel is doorgezakt en er ontbraken meerdere poten. Erg balen na zo een grote aankoop! Ik terug naar s en s om mijn verhaal te doen. Ik was nog niet uitgesproken of de dame achter de balie vertelde mij dat het onmogelijk is dat de bank kapot is. ‘In de showroom staan immers geen kapotte banken’ Jeeeee, ik heb foto's hoor!! Hoe kan ze dat doen? Toen kwam de floormanager erbij. De man die de bank voor mij heeft ingepakt. Ook hij zei dat de bank onmogelijk kapot kon zijn. Dit terwijl hij mij bij het afgeven van de bank zelf nog vertelde dat ik een bepaald boutje nog even moest aandraaien. Geen probleem zei ik.... dat bleek het dus wel.. Ik heb een uur ruzie moeten maken met de mensen van SenS maar ze bleven mij een leugenaar noemen… onvoorstelbaar!!
Toen ik later de ontbrekende poten zelf heb opgehaald bij Sen S bleken deze niet goed te bevestigen.. (doordat het busje dat in de bank zit al verdraaid/kapot bleek je zijn)
Ik weer naar s en s, ze wilden (na heel veel aandringen) de bank wel repareren maar dan moest ik hem maar even terugbrengen of 50 euro voorrijkosten betalen….
Na weer veel ellende hoefde ik dan (maar) de helft van de voorrijkosten te betalen om de bank thuis te laten repareren. De beste man die heeft geprobeerd mijn bank te repareren heeft zijn best gedaan maar helaas is hij niet volledig geslaagd. Het binnenwerk van de bank is niet zomaar te repareren. Nu kan ik de bank niet verschuiven want dan breken de poten er onder vandaan.
Weken lang ben ik woest geweest…. Gelukkig kon ik op een gegeven moment accepteren dat ik ben genaaid, het is niet anders… doorgaan..
… tot ik er dus net achter kom dat de bank ook niet van leer is…. Nu ben ik echt volledig over de zeik.

Ik wil heel snel een reactie en mijn volledige aankoopbedrag terug!
Ik heb 1 foto toegevoegd van een brandplek die niet zo kan ontstaan op een leren bank! Voor de ander foto's kijk maar naar mijn eerdere klacht.
Ondertussen ga ik kijken hoe ik deze informatie zo grondig mogelijk wereldkundig ga maken. Van s en s verwacht ik namelijk niets.

Seats and Sofas
    Beste meneer/mevrouw Van den Bos,

Onze welgemeende excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas.
    Toch zou ik u vriendelijk willen vragen of u mij foto's van de schades en het geleverde product inclusief order nummer / klantnummer wilt mailen naar onderstaan email adres.
    Zodra ik deze van u heb ontvangen ga ik uitzoeken wat ik voor u kan betekenen.
    info@seatsandsofas.nl

Met vriendelijke groet
    Rick-Customer service

Jelle van
Seats and Sofas heeft niets van zich laten horen.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?