Klacht Seats and Sofas: MiSKOoP

Richard !

Na 3 maanden wachten eindelijk onze bank
Kwamen al snel genoeg achter dat de bank totaal niet is wat we in de showroom verliefd op werden .
Hij was erg hard zit totaal niet comfortabel .
De luxe die we bij hebben genomen opberg ruimte slaapbank kunnen we niet eens gebruik van maken is heel stroef als je te hard trek kan je de bank kapot trekken .
Gelijk schriftelijk als telefonisch contact gehad .
Werd er gezegt hardheid moeten we 3 maanden de tijd geven .
En voor de stroefheid zou iemand ter plaatsen komen .
Die zou contact opnemen niet gebeurd zelf achterna moeten gaan .
Weer telefonisch contact gehad omdat er meer klachten bij zijn gekomen de hoofdsteun voel je de metaal er doorheen de de kussen is dun laagje voor derest zit je zowat op hout .
Alle naden en stiksels zijn slordig afgewerkt
De bank kraakt van alle kanten
Word er vertelt enige optie reparatie
Zit je zonder bank 12 weken lang na 3 maanden wachten en 2400 euro hebben betaald voor een goeie bank .
Ik zou terug gebelt worden nog niet gebeurd

Ik wil graag me geld terug zodat ik een bank kan aanschaffen wat wel naar ons wens is !

Gezien ons klachten zie ik niet dat er reparatie voor deze bankstel is .
En weigeren we op 12 weken te gaan wachten nog erbij voor een bankstel die we netjes 2400 euro voor hebben betaald en 3 maanden zonder hebbe gezeten en nu door hun fout moeten wachten op reparatie gezien de klachten moet heel de bank uit elkaar .
Kan je zeggen laten we nieuwe bank uitkiezen maar dan zitten we weer met de 12 weken wachten dus weer zonder bank en wie zegt dan dan deze bank wel naar wens is we hebben geen vertrouwen meer in et bedrijf wij willen geld terug !

Seats and Sofas
    Beste meneer/mevrouw Balak,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de bank. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Zou u uw klacht en ordernummer kunnen sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl? Vanuit daar kunnen wij u verder helpen!

Michael - Seats and Sofas
    Richard !
    Ik heb met de manager van de winkel gesproken
    Ze blijft er op dat er nier veel gedaan kan worden dan dat de bank voor herstel moet gaan ik wacht al 2 weken op hun telefoontje voor herstel
    Waar ik niet mee eens ben
    Beloftes komen ze niet na .
    Je word niet gebelt je moet zelf steeds achterna .

Voor dag 3 dat ik de bank binnen heb is belachelijk dat ik nu nog geen oplossing hebt en ze verwachten dat ik voor herstel uiterlijk 12 weken nog gaat wachten en dan de vraag of et dan wel goed komt .
    Ik heb geen vertrouwen ik wil me geld terug 2400 euro is niet nietss
    Seats and Sofas
    Geachte Heer/Mevrouw Balak

wat vervellend om te lezen dat u niet tevreden bent.

Wij hebben vernomen dat er contact is geweest tussen u en de manager waarbij u telefonisch is aangegeven betreft de procedure betreft het herstel van u zitmeubel.

Wij zullen nogmaals de manager alles van u doorsturen en vragen of er telefonisch contact gezocht kan worden met u zodat het voor u naar behoren wordt opgelost.

Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

M.v.g. Team after Sales

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?