Klacht Seats and Sofas: na meer dan een jaar wordt er misschien iets geregeld

Cothen21

Wij hebben op 13-09-2012 onze 2 x 2 zits bankstel gekregen, na 2 weke zakte die al door.
Ook is er schade aan de deur en kozijn, er zijn foto,s van.
24-09-2012 een aangetekende brief naar seats en sofa's opgestuurd, aangetekend, nooit iets van gehoord.
27-09-2012 gelijk gebeld naar Saets and Sofa Nieuwegein.
29-11-2012 is er een expert langs geweest en die constateerde dat er een nieuwe bank moest komen (service repair centre)
29-11-2011 bank opgehaald en een vies oud leenbankstel teruggekregen.
24-12-2012 herstelde bank weer opgehaald, geven ze een verkeerde mee, dus ik weer terug, saets heeft geen medelijden.
27-12-2012 saets en sofa gebeld dat we weer hetzelfde probleem hebben, weer doorzakken en je hoor de veren tekeer gaan.
25-02-2013 is de bank weer opgehaald, en weer een oud en vies bankstel terug gekregen.
27-06-2013 de bank is 18 weken weg geweest en kom weer beroerder terug dan wat die was.

Geld terug, we zitten al meer dan een jaar op een bank waar we rugklachten van krijgen

Geacht,
    Wij hebben u hier volgens een collega over gesproken.
    Cothen21
    Ik wacht het gesprek van maandag af, en ik hoop dat ik zo snel mogelijk een telefoontje krijg van LLS transport over de beschadigde deur en kozijn.Met vriendelijke groet,Cor van Straaten
    bedankt voor uw reactie.
    Cothen21
    Ik wacht het af, maar ik heb mijn twijfels.
    Bedankt voor uw reactie.
    Cothen21
    WE hebben een goed gesprek gehad waar dhr Donkelaareen paar uitspraken heeft gedaan, ik hoop dat hij ze war kan maken.
    1) Geld terug
    2) Bevestiging van de bestelling, nog niet binnen
    3) Er zou contact op worden genomen door de vervoerder, nog niet gebeurd.Met vriendelijke groet,Cor van Straaten
    Geachte,
    Er word ook contact met u opgenomen over de schade.De nieuwe koopovereenkomst word verzonden naar u,Met vriendelijke groet,
    Geachte de heer, mevrouw,
    Na weer te moeten bellen naar Seats and Sofa;s want de vervoerder had geen contact opgenomen, hebben we het telefoonnummer van de vervoerder gekregen,
    Die was niet bekend met de schade want die jongens werkte niet meer bij de vervoerder,
    Of ik foto's wilde nemen en ze op wilde sturen.
    Ik heb het maar weer gedaan, telefoonkosten gemaakt naar Seats en Sofa's laten ze je gewoon 5 minuten in de wacht staan, en naar de vervoerder.
    Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet
    Cothen21
    Dit is ook gelezen maar ik hen alweer 2 mailtjes uitgedaan naar LLS Lensink met foto;s maar nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
    Ik denk er het zijne van.
    Ook deze firma is gebeld door mij en gemaild voor de ontstane schade aan de deur en het kozijn, ze hebben er op zijn hollands scheit aan, de klant is geen koning meer
    Cothen21
    Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd de vervoerder LLS Lensink,
    en de 2 e-mail adressen van Seats and Sofa;s maar tot op heden is het stil.
    info@seatsandsofas.nl
    nieuwegein@seatsanssofas.nlGaarne zo snel mogelijke terugkoppeling

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?