Klacht Seats and Sofas: nalatigheid seats en sofa hengelo

marije

Ik ben begin april seats en sofa binnen gelopen voor een hoekbank te zoeken. Had een aardige verkoper dat we het ineens niet eens meer over bankstel hadden maar over zijn cultuur en hun syrische recepten.dat hij zelfs onder werktijd zijn moeder heeft gebeld om een telefoonnummer te vragen voor iemand die syrisch eten verkoopt.heb een leuke bank gevonden maar dat ik niet wist wanneer ik geld zou krijgen om die bank te kunnen kopen.ik kon de bank voor de aanbiedingsbedrag vast laten zetten.bij de kassa moest ik ineens een aanbetaling doen.ik zei nee de verkoper zei dat hoefde niet waarop die vrouw aan de balie hem er mee confronteerde dat hij weet dat het zo niet werkt.ik werd voor het blok gezet en moest een handtekening zetten en als ik eind april geld zou ontvangen ik een aanbetaling moest doen van 100 euro.een paar dagen terug belde filiaal hengelo op dat ik moest betalen.ik zei ooh mijn excuus het gaat niet Door. Zie verder onder mijn klacht

Die vrouw zei ik heb dan een probleem en moet 210 euro betalen.ik zei dat in de verkoop niet is aangeven dat er kosten zijn verbonden als ik besluit om een niet betaalde bank wil annuleren.zei zij dat zijn we niet verplicht.maar zit nu met een dreig brief als ik niet betaalhet naar incasso buro gaat.dit is niet netjes en wil hier een oplossing voor mvg m de haan

Seats and Sofas
    geachte ,
    Wij nemen telefonisch contact met u op.
    Seats and Sofas
    geachte ,
    Wij nemen telefonisch contact met u op.
    marije
    Dank u wel
    ik wacht op uw telefoontje
    mvg m de haan

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?