Klacht Seats and Sofas: Niet leveren van de bank

Lisannewind

Wij hebben 25-04 een bank besteld, met een levertijd van 6 tot 8 weken.
Echter werd de bank niet geleverd en na contact te hebben gehad moesten we van de uiterlijke levertijd uitgaan ( week 30 ) vorige week.
Ook vorige week is onze bank niet geleverd, en kan de seats and sofas ons geen fatsoenlijk en duidelijk antwoord geven wanneer onze bank komt.
Volgens een medewerker moesten we eisen op papier zetten waar het bedrijf nu aan moet voldoen als ze nog een tevreden klant willen.
Echter word er niet gereageerd op mijn mails, telefoon gesprekken worden afgekapt omdat meneer geen antwoord heeft, kortom ik krijg geen antwoord en ik heb na 3 maanden nog steeds geen bank.

Aangezien ze vorige week dezelfde bank in de aanbieding hebben gezet waarbij de maten nog groter zijn dan die ik heb besteld en ze mijn bankstel nog steeds niet geleverd hebben, verwacht ik dat seats and sofas met een passende oplossing komt waarbij gekeken word welke bank op dit moment beschikbaar is ook al is hij groter. Dit is een van onze eisen geworden nadat de koopovereenkomst niet is nagekomen wij een grotere bank voor minder geld wegens de manier van behandelen en het niet nakomen van een koopovereenkomst

Seats and Sofas
    Beste meneer/mevrouw Wind.

Ik zie in de memo van uw order dat er reeds met u contact is geweest en dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet
    Peter-Customer service

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?