Klacht Seats and Sofas: Niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 84379
Gebruiker
bosl38
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 12-1-2012 een bank en fauteuil gekocht bij Seats and Sofas Assen en op 04-05-2012 afgehaald. Inmiddels al ruim twee jaar bezig om de klacht opgelost te krijgen. We hebben de 3-zits en 1-zits van het model comfort gekocht voor €1700,-. Binnen 4 weken terug gegaan omdat de rugkussens helemaal niet pasten en ook nog eens keihard waren. Het "comfort" was/is ver te zoeken. Inmiddels tig bezoekjes, telefoontjes en e-mails ( richting de verkoper Dhr. Soumera en het hoofdkantoor)verder zonder ook maar enige reactie.
De rugkussens zijn door mijzelf vervangen maar ziet er nog steeds niet uit en het zit voor geen meter. Inmiddels is de nu stof ook nog eens af. Te laat kwam ik er achter dat het bedrijf bij geen enkele brancheorganisatie is aangesloten.
Alle e-mails zijn nog aanwezig inclusief de foto's van de bank zoals hij in 2012 is geleverd.

De oplossing

Ik wil de koopovereenkomst te ontbinden en mijn geld terug retour ontvangen.

4 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    wij nemen in week 49 telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    bosl38
    Datum
    Heel eventjes dat kleine beetje hoop. Na 2,5 jaar klagen eindelijk een reactie. Helaas is het bij dat kleine beetje hoop gebleven. Ik heb zelfs gecheckt of onze telefoonnummers juist op de aankoopnota stonden, die waren correct. Wij zijn dus NIET door Seats and Sofas gebeld in week 49!
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte ,
    wij nemen telefonisch contact op met u.
    met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    bosl38
    Datum
    Gisterenavond gebeld door Esther van Seats en Sofa's Assen met de volgende oplossing: een flinke korting op een nieuwe bank. "waarom ik niet eerder met mijn klacht langs gekomen ben"?, "helaas we kunnen nu niets meer voor u doen, de garantieperiode is vervallen". Mijn eerste mail dateert van 05-11-2012! en is gericht aan info@seatsandsofas.nl en assen@seatsandsofas.nl, "ja dat was dan weer wel binnen de garantieperiode, maar toen werkte ik er nog niet, dus voor mijn tijd". SCHANDALIG!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen