Klacht Seats and Sofas: niet nakomen van levertijd bankstel (filiaal zoeterwoude)

Nancy Doon

op 19-01-2013 bankstel gekocht. op order bon staat uiterlijke leverweek 6-12. Ik gebeld 20-01-2013 of dit betekende in week 6-12 van 2013. Mevrouw gaf aan dat dit type zelfs 14 weken levertijd heeft op dat moment. Geen probeel want wij hebben onze oude bank nog. Tussentijds nog eens geinformeerd. Levertijd was nog steeds eind april begin mei 2013. Twee weken geleden onze oude bank weggedaan. Vandaag gebeld en wat schets onze verbazing. Levertijd is begin JUNI 2013. Dit vinden wij onacceptabel voor een gezin met 2 jonge kinderen. Oplossing is een leenbank ophalen. WIe betaald benzine kosten, huur vrachtauto, vrije uren? Jammer is ook dat wij niet van te voren zijn gebeld, maar dit zelf moeten ontdekken doordat wij toevalligerwijs zelf contact opnamen....wij hopen dat Seats en Sofas de negatieve publiciteit te vinden op internet kan ontkrachten door ons een passende oplossing aan te bieden

Oplossing 1; redelijkere levertijd
Oplossing 2; compensatie in geld
Oplossing 3; aanbetaling terug en wij zoeken elders voor een nieuwe bank

Nancy Doon
    Gisteren contact gehad met filiaal Zoeterwoude; leenbank kostenloos gebracht of gratis thuisbezorgen van nieuwe bank. Wel eerst betalen!. Wat schetst onze verbazing. Onze bank is gekocht in zoeterwoude, maar moet opgehaald worden in Maassluis. Ook hier is met geen woord over gerept tijdens de koop. Wij willen nog steeds een passende levertijd, compensatie in geld of de koop ontbinden en aanbetaling terug.
    Nancy Doon
    Vanochtend alles aan onze rechtsbijstandverzekering toegezonden om te kijken wat onze rechten en plichten zijn en wat wij van S&S mogen verwachten. Na alle negatieve verhalen op internet heb ik geen vertrouwen in een tijdige levering, maar ook vraag ik mij af of het product deugd. Er staan veel gevallen van kapotte banken op internet....
    Geachte,
    Wat is de uitelijke leverweek.
    Onze excuses voor het onemak.
    Nancy Doon
    volgens de koopovereenkomst 6-12 weken vanaf 19 jan. er wordt nu aangegeven begin juni. welke week is niet aangegeven.
    Dit is gelezen.
    Nancy Doon
    u geeft aan op 17 mei dat dit bericht gelezen is. Graag zou ik willen vernemen welke acties hieruit naar voren zijn gekomen van uw kant, behalve natuurlijk dat u het bericht gelezen hebt. Nog steeds wachten wij op een redelijkere levertijd, compensatie in geld of annulering van de bank. Graag uw reactie op ons verzoek!
    Geachte ,
    Ik stuur een mail naar u.Met vriendelijke groet,
    Nancy Doon
    wij zijn benieuwd naar de inhoud van de mail, wanneer kunnen wij de mail verwachten?. en heeft u ons mailadres?
    met vriendelijke groet,
    nancy doon
    Seats and Sofas
    Geachte mevrouw Doon,ik heb een brief ontvangen vandaag.
    ik heb daar meteen op gereageerd,
    dus u krijgt de mail vandaag nog.
    Nancy Doon
    Helaas weer een verrassing voor ons. De levertijd is, zonder opgaaf van reden, verschoven naar eind juni 2013. Wij gaan hier niet mee akkoord. Onze rechtsbijstandverzekering zal u hierover ook contacten. Wij vragen ons af hoe het kan dat de er zoveel van de afgesproken levertijd wordt afgeweken. Bij andere bedrijven is dit 16 weken en zij houden zich aan deze afspraak, waarom lukt het bij S&S dan niet?
    Geachte mevrouw,
    Dit handel ik met uw rechtsbijstand verder af.met vriendelijke groet,
    Nancy Doon
    Dank u wel voor uw reactie. Wij hopen op een positief bericht!
    Geachte,
    ik neem morgen contact op.
    Nancy Doon
    Van onze rechtsbijstandverzekering hebben wij uw voorstel mogen vernemen. Voor de lezers hier, dit houdt in; afleveren van de bank in week 26 en een korting van euro 150,-- Ons standpunt is week 25, daar wij dan al 22 weken wachten op onze bank en 2 fauteuils. Wij hebben door het gemis van ons bankstel het nodige ongemak ondervonden. Inmiddels is een reactie naar u verzonden. Nogmaals willen wij benadrukken dat wij hopen op een positieve afloop.
    Seats and Sofas
    Geachte ,Bedankt voor uw snelle reactie.
    Vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?