Klacht Seats and Sofas: nieuwe bank gekocht, bij uitpakken blijkt de bank beschadigd te zijn

M. Veen

25-11-2013 om 20:45 bank op gekocht. Bij thuiskomst ontdaan van bescherming.
Nu blijken er 3 beschadigingen in het leer te zitten.
Gebeld 26-11-2013 om 9:30 om de klacht voor te leggen. De bank kan gerepareerd worden maar we dienen dat zelf de voorrijkosten te betalen.
Gebeld 26-11-2013 om 9:45 met hoofdkantoor om daar ook de vraag neer te leggen.
Zij geven hetzelfde antwoord.
We vinden dat we mogen verwachten dat een nieuwe bank geen beschadigingen mag hebben en dat we niet extra hoeven te betalen.

Reparatie van de bank, zonder extra kosten te betalen. Of een nieuwe bank.

M. Veen
    Inmiddels op 26 novmeber 2013 ook een email naar Seats and Sofas gestuurd. Daarin verzocht om binnen 5 dagen contact met ons op te nemen en dat ze binnen 14 dagen onze klacht dienen op te lossen. Inmiddels zijn de 5 dagen voorbij, nog geen reactie ontvangen.
    M. Veen
    Inmiddels een brief ontvangen van Seats and sofas. Ze verzoeken de bank langs te brengen op een door hun bepaalde datum. Wij hebben niet de financiele middelen om de bank te brengen en hebben nogmaals hun verzocht om de bank te herstellen zonder extra kosten.
    Seats and Sofas
    Geachte,
    Wij nemen telefonisch contact met u op..
    M. Veen
    Inmiddels 2 brieven ontvangen waarin ze aangeven dat wij de bank kunnen langs brengen op een servicedag. Maar dan moeten wij wel eerst vervoer regelen, de bank niet ingepakt het huis uit halen zonder verder te beschadigen en dan het risico lopen om de bank achter te moeten laten en later een gerepareerde of andere bank weer te moeten ophalen. Of voor 50 euro een reparateur laten komen die kan zien of er ter plaatse gerepareerd kan worden.
    M. Veen
    Waarom niet de reparateur langs gestuurd en kijken wat mogelijk is, en als er niet gerepareerd kan worden een andere bank bestellen, dan kunnen wij die in een keer omruilen en hoeven wij geen twee keer te handelen. Een declaratie van onze kant kost zeker meer dan €60. Wij verwachtten een onbeschadigd product. Volgens de wet heb ik recht op gratis reparatie of vervanging van het product. Gebeurt dit niet dan kan ik volgens de wet de koopovereenkomst ontbinden en mijn geld terug vragen.
    M. Veen
    Op 20 december reageert Seats Ans Sofas hierboven dat ze telefonisch contact opnemen! Nog steeds geen telefonisch contact gehad. Bij een soortgelijke klacht op deze site met referentienummer # 13577 is wel een reparateur aan huis geweest. Deze mensen hoefden niet de voorrijkosten te betalen. Ik verwacht dat Seats and Sofa's niet met twee maten meet en verwacht een soortgelijke afhandeling, zoals hierboven al gevraagd en genoemd! Ben benieuwd wanneer ze bellen! Op dit moment krijgt sas 0 punten!
    M. Veen
    Waardeloos bedrijf, hoop beloven maar uiteindelijk laten ze je met een dode mus zitten! Ik ben boos en teleurgesteld!! Dit bedrijf zou geen banken meer mogen verkopen!!!

M. Veen

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?