Klacht Seats and Sofas: Onbeschoft en onredelijk na leveren verkeerde bank

RaymondT

Op 13-2-2013 hebben wij een bank besteld.
24-4-2013 konden we de bank ophalen. Controleren hoefde niet want SAS ging ervan uit dat de bank in orde was.
Toen we thuis de bank uitpakten bleek dat niet alleen de onderkant beschadigd was maar dat de bank in de verkeerde kleuren uitgevoerd was.
De dag erna gebeld en we moesten de bank terug komen brengen. Dus opnieuw een aanhanger huren en de handel inpakken. Op 25-4-2013 hebben wij de bank terug gebracht. Op de vraag wat er nu ging gebeuren werd ogenschijnlijk heel servicegericht gereageerd (waarschijnlijk omdat er meerdere mensen stonden), we kregen een onkostenvergoeding voor de gemaakte kosten voor het terugbrengen en meneer ging alles met voorrang behandelen zodat dit toch wel binnen 4 weken afgehandeld zou zijn.

Op de vraag of men het eens is met het feit dat alles bij elkaar 6 maanden wachten op een bank een onredelijke termijn is wordt positief geantwoord door SAS. “Ja dat is ook lang! Maar het zal toch moeten!” “Maar wat wil u nu voor ons doen om dit op een nette manier af te handelen waar we allemaal blij van worden?” Het antwoord was letterlijk: “NIETS”. Laten we het maar niet hebben over de onbeschoftheid waarmee we te woord gestaan zijn.

Wij willen óf binnen 4 weken de bank gratis geleverd hebben en in tip top conditie, óf we willen het koopcontract ontbinden vanwege onredelijk bezwarende levertijd. Begin alsjeblieft niet over annuleringskosten want we annuleren niets, maar we ontbinden omdat SAS zich niet aan redelijke afspraken houdt en daarom verwijtbaar is.

geachte heer,
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
    geachte heer,
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
    Dit is gelezen.
    Geachte,
    Wij nemen deze weel npg telefonisch contact op met u.
    Geachte,
    Er is toch telefonisch contact geweest.
    bedankt voor uw reactie.
    Geachte,
    Er word volgende week contact opgenomen,
    de meubelen zijn er dan ook.

RaymondT

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?