Klacht Seats and Sofas: Onbeschoft en onredelijk na leveren verkeerde bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 26800
Gebruiker
RaymondT
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 13-2-2013 hebben wij een bank besteld.
24-4-2013 konden we de bank ophalen. Controleren hoefde niet want SAS ging ervan uit dat de bank in orde was.
Toen we thuis de bank uitpakten bleek dat niet alleen de onderkant beschadigd was maar dat de bank in de verkeerde kleuren uitgevoerd was.
De dag erna gebeld en we moesten de bank terug komen brengen. Dus opnieuw een aanhanger huren en de handel inpakken. Op 25-4-2013 hebben wij de bank terug gebracht. Op de vraag wat er nu ging gebeuren werd ogenschijnlijk heel servicegericht gereageerd (waarschijnlijk omdat er meerdere mensen stonden), we kregen een onkostenvergoeding voor de gemaakte kosten voor het terugbrengen en meneer ging alles met voorrang behandelen zodat dit toch wel binnen 4 weken afgehandeld zou zijn.

De oplossing

Op de vraag of men het eens is met het feit dat alles bij elkaar 6 maanden wachten op een bank een onredelijke termijn is wordt positief geantwoord door SAS. “Ja dat is ook lang! Maar het zal toch moeten!” “Maar wat wil u nu voor ons doen om dit op een nette manier af te handelen waar we allemaal blij van worden?” Het antwoord was letterlijk: “NIETS”. Laten we het maar niet hebben over de onbeschoftheid waarmee we te woord gestaan zijn.

Wij willen óf binnen 4 weken de bank gratis geleverd hebben en in tip top conditie, óf we willen het koopcontract ontbinden vanwege onredelijk bezwarende levertijd. Begin alsjeblieft niet over annuleringskosten want we annuleren niets, maar we ontbinden omdat SAS zich niet aan redelijke afspraken houdt en daarom verwijtbaar is.

7 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte heer,
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte heer,
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen deze weel npg telefonisch contact op met u.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Er is toch telefonisch contact geweest.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    bedankt voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
  7. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,
    Er word volgende week contact opgenomen,
    de meubelen zijn er dan ook.
    Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RaymondT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen