Klacht Seats and Sofas: Ondeugdelijk bankstel,en totaal geen respect voor consument

Jack

Ondeugdelijk bankstel,niet zo wij hem gekocht hebben ,veel contact gehad met hun alleen telefonisch ,schriftelijk antwoorden doen hun niet,vanwege bewijs.
Bankstel gekocht op 28 maart 2016.Geleverd op 17 juni 2016.klacht gemeld op 18 juni 2016 want bankstel werd 's nacht om 0.45 geleverd.Na veel contact niet tot een oplossing gekomen. Bankstel op 5 aug 2016 gehaald door Seats and Sofa.November 2016 maar weer eens contact opgenomen bank werd geleverd ,
hoorde vervolgens weer niets.Weer gebeld en wat bleek het bankstel wat in aug was opgehaald stond in het magazijn in Amersfoort.Hebben hun verteld dat we er helemaal klaar mee waren en andere stappen zouden ondernemen.
Maar hier doet Seats and Sofa's of hun neus bloed,reageren daar zelfs niet op.
Waar halen hun die macht vandaan om zo met consumenten om te gaan.
Nooit meer wat gehoord van Seats and Sofa,en gisteren telefoon van een transportbedrijf dat ze het bankstel kwamen bezorgen, geen telefoontje mailtje of id van Seats and Sofas. Dit is toch onvoorstelbaar waar zijn onze rechten na bijna een jaar op 20 dagen na.

Annulering met het volledige aankoopbedrag terug en geen bankstel.Hebben inmiddels sinds december 2016 wel een goed banstel moeten aanschaffen dus dubbele kosten. Gewoon oplossen anders moet het maar gerechtelijk.

Seats and Sofas
    Geachte,
    Bedankt voor uw melding .
    Wij nemen telefonisch contact op met u voor een gepaste oplossing.

Jack
Filiaal Amersfoort laten ze bellen en die delen mij mee dat wij het bankstel hebben geweigerd, heb hun verteld contact op te nemen met mijn vrouw ik was aan het werk. En wat denk geen contact opgenomen,ja zijn niet anders gewend. Logisch toch, 5 maanden niks horen en dan ineens telefoon van een vervoersbedrijf dat die een bankstel komen leveren en wij weten van niks. Hete adem in de nek van de rechtsbijstand en dan zo oplossen. Weer een gevalletje voor Radar? Nee dit is zeer zeker niet opgelost. Wij hebben niks,ons geld is bij Seats and Sofas en het bankstel ook.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?