Klacht Seats and Sofas: Ondeugdelijk bankstel,en totaal geen respect voor consument
Details
De klacht
Ondeugdelijk bankstel,niet zo wij hem gekocht hebben ,veel contact gehad met hun alleen telefonisch ,schriftelijk antwoorden doen hun niet,vanwege bewijs.Bankstel gekocht op 28 maart 2016.Geleverd op 17 juni 2016.klacht gemeld op 18 juni 2016 want bankstel werd 's nacht om 0.45 geleverd.Na veel contact niet tot een oplossing gekomen. Bankstel op 5 aug 2016 gehaald door Seats and Sofa.November 2016 maar weer eens contact opgenomen bank werd geleverd ,
hoorde vervolgens weer niets.Weer gebeld en wat bleek het bankstel wat in aug was opgehaald stond in het magazijn in Amersfoort.Hebben hun verteld dat we er helemaal klaar mee waren en andere stappen zouden ondernemen.
Maar hier doet Seats and Sofa's of hun neus bloed,reageren daar zelfs niet op.
Waar halen hun die macht vandaan om zo met consumenten om te gaan.
Nooit meer wat gehoord van Seats and Sofa,en gisteren telefoon van een transportbedrijf dat ze het bankstel kwamen bezorgen, geen telefoontje mailtje of id van Seats and Sofas. Dit is toch onvoorstelbaar waar zijn onze rechten na bijna een jaar op 20 dagen na.
De oplossing
Annulering met het volledige aankoopbedrag terug en geen bankstel.Hebben inmiddels sinds december 2016 wel een goed banstel moeten aanschaffen dus dubbele kosten. Gewoon oplossen anders moet het maar gerechtelijk.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.