Klacht Seats and Sofas: ondeugdelijk bankstel
Details
Klacht
Ik heb op 16 oktober 2015 bij u een nieuw bankstel gekocht voor € 1.000,- . Nog binnen het eerste jaar na aanschaf is gebleken dat het bankstel ondeugdelijk is. Een bankstel van deze prijsklasse en gezien de ouderdom, hoort niet nu al op verschillende plekken ingezakt te zijn. Deze klacht heb ik u reeds kenbaar gemaakt maar daar wordt helaas niet naar behoren op gereageerd. Uw voorstel is dat ik zelf de kosten draag voor het vervoeren van het bankstel. Ik hoef echter niet te verwachten dat ik nu al weer op kosten word gejaagd terwijl ik € 1.000,- euro aan het bankstel heb uitgegeven. Het is niet redelijk en juridisch gezien ook niet juist. U bent als verkoper verantwoordelijk voor de producten die u verkoopt. En u heeft de verplichting om voor een kosteloze oplossing te zorgen. Het is al vervelend genoeg dat het bankstel niet deugdelijk is.Gewenste oplossing
In de eerste instantie stel ik voor dat u de kosten vergoedt voor de huur van het busje (ik heb hiervoor een verhuurbedrijf gevonden met schappelijke prijzen):https://www.sixt.nl/php/reservation/offerselect
De kosten voor het afleveren en ophalen van het bankstel bedragen in totaal € 58,- .
Ik zal dan zelf ervoor zorgen dat het bankstel gebracht en weer opgehaald wordt.
Hoewel ik juridisch gezien recht heb op een kosteloze oplossing, ben ik bereid om hierover te onderhandelen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.