Klacht Seats and Sofas: ondeugdelijk bankstel

# 195156
Paddai

Ik heb op 16 oktober 2015 bij u een nieuw bankstel gekocht voor € 1.000,- . Nog binnen het eerste jaar na aanschaf is gebleken dat het bankstel ondeugdelijk is. Een bankstel van deze prijsklasse en gezien de ouderdom, hoort niet nu al op verschillende plekken ingezakt te zijn. Deze klacht heb ik u reeds kenbaar gemaakt maar daar wordt helaas niet naar behoren op gereageerd. Uw voorstel is dat ik zelf de kosten draag voor het vervoeren van het bankstel. Ik hoef echter niet te verwachten dat ik nu al weer op kosten word gejaagd terwijl ik € 1.000,- euro aan het bankstel heb uitgegeven. Het is niet redelijk en juridisch gezien ook niet juist. U bent als verkoper verantwoordelijk voor de producten die u verkoopt. En u heeft de verplichting om voor een kosteloze oplossing te zorgen. Het is al vervelend genoeg dat het bankstel niet deugdelijk is.

In de eerste instantie stel ik voor dat u de kosten vergoedt voor de huur van het busje (ik heb hiervoor een verhuurbedrijf gevonden met schappelijke prijzen):
De kosten voor het afleveren en ophalen van het bankstel bedragen in totaal € 58,- .
Ik zal dan zelf ervoor zorgen dat het bankstel gebracht en weer opgehaald wordt.

Hoewel ik juridisch gezien recht heb op een kosteloze oplossing, ben ik bereid om hierover te onderhandelen.

Seats and Sofas
    Geachte Prince Addai ,
    wij kunnen u een vergoeding hier voor geven.
    Beste,
    Graag hoor ik nog concreet van u of u de volledige kosten (€58,00) zal vergoeden.
    U kunt mij hiervoor eventueel ook telefonisch benaderen.

Mvg,
    Prince Addai
    Seats and Sofas
    Geachte,
    Wij nemen telefonisch contact op met u,
    voor een gepaste oplossing.
    graag, mijn nummer is 0616886954

mvg,
    Prince Addai

Paddai
Beste, Tot op heden heb nog steeds niets vernomen! Deze zaak loopt al vanaf oktober/november 2016. Tot op heden hebben jullie niets concreets beantwoord! Geen concrete reactie op alle boven genoemde punten en ook geen telefoontje? Hoe gaan wij dit op korte termijn als nog oplossen?

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?