Klacht Seats and Sofas: ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 344186
Gebruiker
arjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 april 2018 een bank besteld. 2 juni 2018 hebben wij de bank opgehaald. 23 september 2018 een melding gemaakt dat de bank al op meerdere plekken doorgezakt is en dat er heel veel plooien waren en dat de achterkant bol stond. 19 oktober 2018 was de eerste service dag en de bank weggebracht. 8 weken zonder bank gezeten voordat hij weer terug was. 14 december bank opgehaald en in binnen een maand alweer doorgezakt achterkant is slecht gerepareerd. Wij willen de koop ontbinden aangezien dit een ondeugdelijk product is.

De oplossing

koop ontbinden of een hele nieuwe bank van een andere leverancier

1 reactie

  1. Auteur
    arjan
    Datum
    Ook nog langs de winkel geweest maar daar kunnen zij mij niet verder helpen moet allemaal online geregeld worden.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen