Klacht Seats and Sofas: onjuist ingelicht over de 30% annuleringskosten

b

Op een vrijdagavond een bank besteld bij seats en sofa's heb hiervoor een aanbetaling van 30 % van het totale aankoopbedrag moeten doen, dit was minimaal de verplichte aanbetaling, is best wel veel. Ook nog even gevraagd hoe het zit met annuleren mocht je nog van de bank af willen zien, dit was mogelijk maar wanneer de bank al in bestelling was bij de fabrikant dan zaten hier kosten aan verbonden en omdat het weekend was gingen de bestellingen pas maandag weg. Ik belde de volgende dag op naar seats en sofa's om de bank te annuleren omdat ik via een collega een bank kon krijgen waar zij geen plezier van had.Ik kon het bedrag van de aanbetaling niet meer terug krijgen want dit waren de annuleringskosten die nu in rekening worden gebracht, terwijl ik nog geen 24 uur geleden in de winkel ben geweest en de medewerker mij heel anders had verteld, gaan er verder niet op in en negeren dat hun medewerker verlicht heeft ingelicht en willen het niet anders oplossen

Aankoopbedrag terug of een deel ervan

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

b
    En erg schandalig dat ze geen enkele klacht in behandeling nemen, ze hebben geen eens een klachtencommissie

b

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?