Klacht Seats and Sofas: Oplichters

K.a

Goedenavond,
Ik had een bankstel besteld bij Seats en sofa en was gezegt dat het een levertijd heef van 3 weken en na 3 dagen was de bank er al ? Oké dat is snel zo dat is snel. maar binnen een jaar zat er al scheurtjes in de bank
En ben bij de winkel gaan klagen en krijg te horen ik ga het overleggen met mijn meerderen en kom er weer op terug. En zo ben ik een paar keer geweest en ze zijden dat ze er niets aan kan doen ik heb gezegt dat het de laatste keer is dat ik hier een bankstel koop en dat ze oplichters zijn.

Dat ze een vervangend bank of mijn geld terug geven want ik heb er wel winning vertrouwen in.
Beste, Ik had een relax bank gezien in vesteging Rotterdam voor €700 en een levertijd van 6 a 8 weken dus ik dacht ik ga naar vesteging den haag en kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Kom ik daar aan en leg mijn verhaal uit. Zegt de medewerker dat hij het bank voor € 700 speciaal prijs kan aanbieden , maar ik zeg daar is het al voor €700 wat is er speciaal aan? Hij zegt wat je gezien heb was in een koopjes hoek en die kan ik aanbieden voor €600 Hij zij het kost normaal veel duurder en hele gesprek gehad En puntje bij paaltje konden ze niet voor mij betekenen. Heel erg jammer. Mvg.Karel

Seats and Sofas
    Geachte K.Algoe,

ik heb getracht uw order erbij te zoeken op naam en adres, klopt het dat het hier over een bankstel gaat welke afgehaald is in december 2011? Dit order heeft een servicemelding in juni 2014 waarop een oplossing geboden was waar u niet mee eens was.

Wanneer deze gegevens juist zijn kan u naar het filiaal van aankoop gaan om eventuele aanbiedingen ter oplossing te bespreken.

Met vriendelijke groeten,

Mirjam

Costumer Service_Seats and Sofas

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?