Klacht Seats and Sofas: oplichting

WRA

Ik heb 7 maanden geleden een bank aangeschaft, ik heb toen zeker anderhalf uur gezeten met de verkoper om de bank uit te kiezen. Wij hebben uitgebreid een stof(groep) uitgekozen die ik mooi vond, en de bank zodanig aangepast dat het binnen mijn budget zou vallen. We zijn nu 7 maanden verder, de bank is al 2 keer verkeerd geleverd. De eerste keer heb ik 12 weken gewacht, de 2e keer weer 12 weken, waren ze het vergeten dus weer 6 weken moeten wachten. Natuurlijk heb ik tussendoor meer dan 20 keer moeten bellen. De reden dat het de eerste keer mis is gegaan is omdat het kladbaadje niet goed is over getypt in de bestelling. Met andere woorden, door incompetente medewerkers. Nu wordt er beweerd dat ik deze stof zelf heb uitgekozen omdat het prijstechnisch niet klopt dat ik een bank uit stofgroep 4 heb. Dit is natuurlijk onzin want ik zou nooit betalen voor een stof die ik niet mooi vind. Na DIK 7 maanden als het er niet meer zijn, ben ik het natuurlijk zat en zijn de emoties hoog opgelopen. In plaats van mij proberen te kalmeren en een oplossing te bieden werd er geschreeuwd en werden er letterlijk dingen gegooid naar mijn hoofd. Ook werden er leugens naar mijn hoofd geslingerd, daar waar het 2 mintuten geleden prijstechnisch nooit zou kunnen kloppen, zouden ze nu opeens een korting kunnen aanbieden maar dat ging niet door omdat ik onbeschoft zou zijn en ze wilde mij niet meer helpen. 3 dagen geleden zouden zij het 'bewijs' aanleveren, het beruchte kladblaadje waar alles op zou staan. Natuurlijk hebben zij nog steeds niks van zich laten horen. Bovendien weet ik 100% zeker voor welke stof ik betaald heb, want nogmaals het is van de zotten om te beweren dat iemand zou betalen voor iets wat diegene niet mooi vind. Ik ben het onderhand helemaal zat, in dit hele proces is er niet een keer excuses aangeboden. Het is constant collega's verdedigen en ontkennen. Al met al ben ik het meer dan zat en schroom dan ook niet om hier serieus een rechtszaak van te maken.

Geld terug of de juiste bank binnen een redelijke tijdsbestek ontvangen, dus geen 12 weken.

Seats and Sofas
    Geachte , heer mevrouw Soekhnandan,
    wij hebben uw melding in goede orde ontvangen,
    onze dank hiervoor.
    Wij sturen deze melding door naar het filiaal,
    om contact op te nemen met u.

WRA
Klacht is doorgestuurd naar het filiaal. Daar heb ik dus niets aan, als de klacht gelezen was hadden ze kunnen zien dat ik er niet uit kom met de medewerkers van dit filiaal. Die al 5 dagen niets van zich hebben laten horen terwijl ze zogenaamd het "bewijs" oftewel kladblaadje aan het zoeken zijn.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?