Klacht Seats and Sofas: Order delayed with very poor responsiveness from seller

Klachtnummer
# 11494
Gebruiker
Anoniem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

On 2 June 2012 we ordered a sofa. During the purchase we had a promise from the seller that it will be delivered not later than 12 weeks from the purchase date. Now it's a 14th week and we still have no idea when it will arrive. We tried to contact the seller by phone and were told that in 1-2 days we'll be called with the answer. That was a week ago, no answer yet. We also went directly to the store - output the same, nobody knows when it will arrive. We also cannot return our money as the seller refuses to do so. This is the worse experience with the store we had so far in The Netherlands.

De oplossing

We would like our sofa to be delivered as soon as possible or money to be returned

6 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    u word gebeld.onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Finally received the call from Seats and Sofas. Current estimate for delivery is week 40. Will report if delivery will happen at that week. Thanks
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    that's oke , thank you.
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    To be reopened in case the delivery time once again will be extended
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  6. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte heer Dmitriev,Bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen