Klacht Seats and Sofas: Prijsverschil van dezelfde bank!

Klachtnummer
# 292769
Gebruiker
SMileski11
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 11 december 2017 heeft mijn partner een bank gekocht bij s&s in Drachten. Ik was zo blij en nieuwschierig dat ik naar de s&s in Groningen direct was gegaan om te kijken welke bank wij gingen krijgen! De verkoper was heel behulpzaam en liet mij alle stoffen en bekledingen zien. Maar ik was er alleen om te bezichtigen en niet om te kopen... aangezien de aankoop al gedaan was. Zonder ook maar te vragen naar de prijs zei de verkoper dat ik hem voor 1600 euro mocht hebben. Mijn vriend heeft 2250 euro betaald voor dezelfde bank en stofgroep! Nu voelen wij ons bedondert... mijn vriend is terug gegaan naar de filiaal en mevrouw achter de balie zei dat het ZIJN probleem was. Zo ga je natuurlijk niet met vaste klanten om.. (inmiddels 3e bank van s&s)
Sindsdien al weken bezig met s&s via Facebook om een antwoord te krijgen hoe dat kan? En of er überhaupt nog korting van de bank af kan?
Na 3 keer contact hebben genomen krijg ik alleen te horen dat de desbetreffende afdeling zsm contact met mij zou opnemen.
Wij zijn inmiddels 9 week verder en hebben nog steeds geen bericht ervan ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat we de bank krijgen voor de bedrag die mij is aangeboden. 1600 euro

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    we hebben uw melding in behandeling genomen via klacht.nl. U krijgt spoedig reactie van de verantwoordelijke uit het filiaal van aankoop

    Met vriendelijke groeten,

    Mirjam
    Costumer Service_ Seats and Sofas

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen