Klacht Seats and Sofas: Product is ineens 230 euro duurder.

Rachel

Wij hebben een bank gekocht en dezelfde dag zijn wij (in overleg met het filiaal) van stof gewisseld. Deze stof was echter 230 euro goedkoper want eerder hadden wij een offerte voor deze stof gehad (helaas geen kopie hiervan). Op de orderbevestiging staat echter nog de duurdere stof. Nu heb ik meermaals met het filiaal gebeld om de orderbevestiging terug te zetten naar het oorspronkelijk geoffreerde bedrag maar dat weigeren zij. Ik heb hierover een klacht ingediend bij het hoofdkantoor maar hierop wordt niet gereageerd. Dit is echt oplichting. Overigens heeft mijn moeder de bank nog niet ontvangen; deze word ergens deze maand of volgende maand geleverd.

De prijs aanpassen naar 995 euro zoals eerder geoffreerd zodat mijn moeder een eerlijke prijs betaalt.

Seats and Sofas
    Geachte heer Beers,

Wat vervelend om te lezen, maar ik begrijp van ons filiaal dat alles nu alsnog is opgelost voor u.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met het filiaal en staan zij u graag te woord.

Sylvia

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?