Klacht Seats and Sofas: S&S verwacht dat je je bank naar de winkel brengt als deze een productiefout vertoont

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 301638
Gebruiker
am101369
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Binnen een maand ziet 1 kussen van mijn hoekbank (2 en 2,5 zit) er uit alsof deze al jaren oud is. Na de service melding geen enkele reactie, pas als je via Fb ze benaderd gebeurt er wat. Vervolgens moet ik zelf mijn bank naar de winkel toe brengen (busje huren etc) om het te laten beoordelen. S&S hebben een ondeugdelijk product geleverd. Dit doen ze alleen maar omdat een hoop mensen er dan maar vanaf zien. S&S heeft een ondeugdelijk product geleverd, echt is te gek voor woorden dat ik vervolgens alle moeite er in moet steken om geholpen te worden.

De oplossing

S&S stuurt iemand langs om de klacht te beoordelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte JA Kraan,

    onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas en uw nieuwe bank niet voldoet aan de vooropgestelde verwachting. Uw melding wordt doorgegeven aan het filiaal van aankoop. Onze medewerkers nemen spoedig met u contact op om samen een geschikte oplossing te vinden.
    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service_Seats and Sofas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
am101369
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt contact opgenomen, een concrete oplossing is nog niet geboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen