Klacht Seats and Sofas: scheuren in bankstel van 4 mnd oud

Patrick

wij hebben bij seats and sofas model Discovery gekocht en op aanraden van de verkoper de duurste ''leer soort'' volgens mij kippelippe leer maar goed.
Nu zijn de banken allebei gescheurd op de stik naad,geen geld terug maar het aanbod om elk bankstel wat er stond voor de helft van de prijs aan te schaffen.
In ons geval ben ik dan minimaal 1000,- extra kwijt of een bankstel wat we niet willen!!!
Dan was er nog maar 1 optie 8 tot 12 weken wachtten op ons eigen gerepareerde bank of een zelfde met gevolg dat ik weer over 3 mnd daar sta met dezelfde klacht!!
De rayon manager wilde helemaal geen kant uit ook niet toen ik hem vertelde dat het onze 5 bank was daar aan geschaft,en ik evt 1000,- wilde bij betalen en hij 1300,- vroeg op een andere bank kwam het niet eens in hem op het prijs verschil te delen met een trouwe klant de arrogante kwast!!!
Dit alles gebeurde in filliaal Eindhoven dus mensen bedenk u voor u daar heen gaat.

geld terug of coulance bij een oplossing.
Wij hebben een andere bank gezien , deze konden we voor de helft hebben
bleef over 1400,- ons bod 1000,- omdat we 8 tot 12 weken zonder bank zaten , er al 5 eerder gekocht hebben, en pas geleden ook nog kennissen op ons aanraden een bank van 800,- gekocht hebben dan mag je denk ik toch op een stukje coulance rekenen denk ik
Verder ga ik kijken of dit onder rechts bijstand valt want op deze manier wens ik nooit meer behandeld te worden, nergens staat nml dat ik geen geld terug krijg bij een gegronde klacht.

Patrick
    Ik ga deze week huur bank inleveren en vertellen dat ik juridische hulp heb ingeschakeld ben benieuwd...............................
    Seats and Sofas
    Geachte,Heeft u een ordernummer.
    ordernummer: 1010-10189186
    Heb inmiddels juridische bijstand en wil gewoon geld terug en geen bankstel meer retour (zowel oud gerepareerd als nieuw!!!) leenbankstel gaat op advies advocaat deze week ook nog retour
    Jammer dat wij toch trouwe klanten op deze manier moeten handelen . Daar wij maar 3 mnd gebruik hebben kunnen maken van onze aankoop van 600,- vragen wij het bedrag van 500,- retour van uw firma om deze zaak in de minne te schikken anders zetten wij de dagvaarding gewoon door.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?