Opgelost door Seats and Sofas: Seats and Sofas houdt zich niet aan de regels van AFM

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 351158
Gebruiker
B.H.M. Willemse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

21 april 2016 heb ik een hoekbank gekocht voor € 2286,00 Op 1 zitplaats nb NAAST de plek waar ik meestal zit begint het kunstleer los te raken van de drager.
het lijkt wel of er banen te weinig lijm o.i.d. hebben gehad.
Foto's verstuurd en binnen een uur antwoord. Garantie verstreken.
Daarna email in gebrekestelling gestuurd.( 15 jan) zelfde reactie
Aftersales reageert slechts Wij geven gratis 2 jaar garantie en verwijzen naar Holland repair. Kosten om te herstellen € 400,00

De oplossing

Nu na deze afwijzingen Holland repair de opdracht geeft deze reparatie uit te voeren op hun kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    B.H.M. Willemse
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie ontvangen.
    Mijn bank begint steeds meer te bladderen, daardoor zakt mijn humeur.
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Willemse,

    wij hebben uw melding in goede orde ontvangen, Onze excuses dat u tot op heden nog geen reactie heeft ontvangen. zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klachtmelding inclusief ordenummer en foto te sturen naar onderstaand adres.
    service@seatsandsofas.nl zodra wij deze van u hebben ontvangen zullen wij ons direct bij u melden.

    Met vriendelijke groet
    Peter-Customer service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.H.M. Willemse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgelopen week heb ik een keurige mail ontvangen, met de mededeling dat mijn klacht intern besproken gaat worden en ik op 4 maart bericht krijg wat ze voor mij kunnen betekenen. 5 maart einde van de dag klein mailtje gestuurd dat op mijn kalender 4 maart voorbij is. Nu 6 maart 14.30 uur nog geen bericht. 7 maart opnieuw een mail verzonden en op 11 maart een telefoontje gehad met twee keurige voorstellen.Deze zijn per mail aan ons bevestigd. Het heeft even tijd gekost, maar uiteindelijk een goed eindresultaat. Afgelopen zaterdag een ander bankstel uitgezocht. Uiteraard met ander ( stuk duurder) materiaal, maar wij zijn blij met deze oplossing. Maar wij zijn blij met deze oplossing. Uiteindelijk
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen