Klacht Seats and Sofas: Serviceniveau 0,0

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106952
Gebruiker
onbekend
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Hele slechte service doe dit bedrijf levert, hier kopen we nooit meer iets! Na een verkeerde levering, welke ook toegegeven is door Seats&Sofa's, mag je zelf je spullen terugbrengen naar de winkel en nieuwe spullen ophalen. Dit betekend dus 2x kosten maken om een bestelbus te huren en 2x een vrije dag opnemen. Nogmaals, het gaat om een fout gemaakt door Seat's & Sofa's! Serviceniveau 0,0.

De oplossing

Vergoeding gemaakte kosten en een excuusje.

11 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    wij nemen telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    onbekend
    Datum
    Inmiddels 4 dagen verder en nog steeds geen telefoontje gehad. Ondertussen , bij het terug brengen van de spullen, ontstond er discussie met 2 verkopers in de winkel. 1 verkoopster wist heel correct te blijven. De andere verkoper maakte mij uit voor "mafketel". Doet geen pijn, maar is volgens mij wel typerend voor de manier waarop Seats & Sofa's met zijn klanten omgaat.Levertijd 3 maanden voor de nieuwe spullen, altijd leuk voor iets waar je je op verheugd had. Lol is er vanaf.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    onze excuses voor het ongemak.
    Het nieuwe meubel staat in bestelling voor u.
    Met vriendelijke groet
  4. Auteur
    onbekend
    Datum
    Een bevestiging van wat ik al wist, maar geen inhoudelijke reactie op mijn klacht. Heb wel veel moeite moeten doen voor dit excuusje. Komen jullie als goedmaker voor al het ongemak het nieuwe bankstel bezorgen? Of moet ik weer een vrije dag opnemen en een aanhanger huren?
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen nog telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    onbekend
    Datum
    Een maand na de eerste klacht heeft S&S gebeld. 3 beloftes te bellen, 1x nagekomen. Mevrouw aan de telefoon; "ik moest U bellen" en ze wist verder niet waar het over ging. Na uitleg van mij blijft S&S op het standpunt dat klant kosten moet maken voor door S&S gemaakte fouten! Zo staat het inderdaad omschreven in de Algemende Voorwaarden. Iedereen die dit leest; Wees hiervoor gewaarschuwd!Service, snelheid van reageren en klachtafhandeling een dikke onvoldoende!
  7. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    bedankt voor uw reactie.
    wij nemen nog even telefonisch contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  8. Auteur
    onbekend
    Datum
    Standaardreactie voor het publiek? 5 dagen na jullie bericht nog geen telefoontje gehad. Jullie maken jezelf steeds ongeloofwaardiger.
  9. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    wij nemen contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  10. Auteur
    onbekend
    Datum
    En alweer de belofte niet nagekomen. Jullie maken jezelf steeds belachelijker, heb je dat zelf niet door?
  11. Auteur
    onbekend
    Datum
    4x beloofd terug te bellen, slechts 1x ben ik inderdaad gebeld door iemand die feitelijk niets te melden had. 3 beloftes zijn dus niet nagekomen. De spullen waar het om gaat zijn 2 maanden nadat het fout ging nog steeds niet geleverd, we moeten maar bidden dat dit wel goed gaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
onbekend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen