Klacht Seats and Sofas: Serviceniveau 0,0

onbekend

Hele slechte service doe dit bedrijf levert, hier kopen we nooit meer iets! Na een verkeerde levering, welke ook toegegeven is door Seats&Sofa's, mag je zelf je spullen terugbrengen naar de winkel en nieuwe spullen ophalen. Dit betekend dus 2x kosten maken om een bestelbus te huren en 2x een vrije dag opnemen. Nogmaals, het gaat om een fout gemaakt door Seat's & Sofa's! Serviceniveau 0,0.

Vergoeding gemaakte kosten en een excuusje.

geachte,
    wij nemen telefonisch contact met u op.
    onbekend
    Inmiddels 4 dagen verder en nog steeds geen telefoontje gehad. Ondertussen , bij het terug brengen van de spullen, ontstond er discussie met 2 verkopers in de winkel. 1 verkoopster wist heel correct te blijven. De andere verkoper maakte mij uit voor "mafketel". Doet geen pijn, maar is volgens mij wel typerend voor de manier waarop Seats & Sofa's met zijn klanten omgaat.Levertijd 3 maanden voor de nieuwe spullen, altijd leuk voor iets waar je je op verheugd had. Lol is er vanaf.
    geachte,
    onze excuses voor het ongemak.
    Het nieuwe meubel staat in bestelling voor u.
    Met vriendelijke groet
    onbekend
    Een bevestiging van wat ik al wist, maar geen inhoudelijke reactie op mijn klacht. Heb wel veel moeite moeten doen voor dit excuusje. Komen jullie als goedmaker voor al het ongemak het nieuwe bankstel bezorgen? Of moet ik weer een vrije dag opnemen en een aanhanger huren?
    Geachte,
    Wij nemen nog telefonisch contact met u op.
    onbekend
    Een maand na de eerste klacht heeft S&S gebeld. 3 beloftes te bellen, 1x nagekomen. Mevrouw aan de telefoon; "ik moest U bellen" en ze wist verder niet waar het over ging. Na uitleg van mij blijft S&S op het standpunt dat klant kosten moet maken voor door S&S gemaakte fouten! Zo staat het inderdaad omschreven in de Algemende Voorwaarden. Iedereen die dit leest; Wees hiervoor gewaarschuwd!Service, snelheid van reageren en klachtafhandeling een dikke onvoldoende!
    bedankt voor uw reactie.
    wij nemen nog even telefonisch contact op met u.
    onbekend
    Standaardreactie voor het publiek? 5 dagen na jullie bericht nog geen telefoontje gehad. Jullie maken jezelf steeds ongeloofwaardiger.
    geachte,
    wij nemen contact op met u.
    onbekend
    En alweer de belofte niet nagekomen. Jullie maken jezelf steeds belachelijker, heb je dat zelf niet door?
    onbekend
    4x beloofd terug te bellen, slechts 1x ben ik inderdaad gebeld door iemand die feitelijk niets te melden had. 3 beloftes zijn dus niet nagekomen. De spullen waar het om gaat zijn 2 maanden nadat het fout ging nog steeds niet geleverd, we moeten maar bidden dat dit wel goed gaat.

onbekend

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?