Klacht Seats and Sofas: Slaapbank blijkt gewone hoekbank

davzlein

Wij hebben bij S&S Zevenaar een bank uitgezocht (welke inmiddels volledig betaald is) met de mogelijkheid deze uit te klappen tot slaapbank. Wij zijn van bank naar bank gestuurd, in ieders acterhoofd, zo ook de verkoper, dat het een slaapbank moest zijn. We zitten in een uitkering dus ons budget was wat aan de lage kant maar indien PREFECT kon het wel.
Uiteindelijk is er nergens meer een papier te bekennen dat het moest gaan om een SLAAPbank en krijgen wij thuis, na uitpakken, een gewone hoekbank voor ogen. Wij de bon bekijken, ook hierop is het niet te vinden dat het om een slaapbank gaat. Ja, onze fout. Maar wij zijn bereid het deel waarin de slaapbank hoort te zitten terug te brengen, daar alsnog een slaapdeel in te krijgen (waar MONDELING wel overeen mee is gekomen dat het er in zou zitten EN voor betaald!)

Meneer heeft ons heerlijk afgeleid met de positie van de hoekbank (2-3 of 3-2, dit ging echt langdurig door) en ons een SLAAPbank door de neus geboord!

Een slaapbank gedeelte in het 2 persoons gedeelte van de hoek bank, inruilen of erin laten monteren maakt dan nog nieteens uit. Desnoods krijgen we alle onderdelen los, af fabriek en monteren we zelf! Maar een slaapgedeelte zal er wel in moeten komen.

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?