Klacht Seats and Sofas: Slecht!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 660454
Gebruiker
OntrvredenIL
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bank is slecht, scheef, zit niet lekker en kraakt. Seats and sofas gebruikt hierbij een uitputtingstechniek waardoor het een welles nietes spelletje wordt en ze hopen dat ik gewoon opgeef. we komen daardoor geen stap verder naar een oplossing. Hun standaard antwoord: inherent aan het model. Maar ik ben geduldig en ook ik zet door om mijn geld terug te krijgen. Bank hoef ik niet terug, zeker niet na het slechte contact met hun, trauma's aan die bank.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug!
Geboden oplossing
Omdat hun vinden dat er niets mis is met de zitting. Hier ben ik het niet mee eens, de 2-zit is normaal met een uittrekbaar bed onder. Ik zocht een kleinere afmeting van bank, dit kon ook maar dan zonder bed onder. Ik dacht oke prima maar nu blijkt hij toch anders/harder te zitten doordat er vermoedelijk meer vulling gebruikt zal zijn, er moet namelijk wel iets anders in de plaats zitten, aldus de meubelmaker. Hier kan de meubelmaker niets aan doen. Dus naar mijn behoren, is hier een fout gemaakt en voldoet de bank nu niet naar hoe ik hem aangekocht heb, anders hadden ze maar moeten informeren vooraf dat deze harder of anders zou zitten en niet zomaar een bank in elkaar flansen (van welke de afmetingen niet bestaan op jullie website) om toch maar te kunnen verkopen. Dus nee, ik ben het er nog steeds niet mee eens. En wil mijn geld nog steeds terug, ondanks dat ie nu misschien niet meer kraakt maar dat was niet mijn hoofdklacht. paar maanden ingezeten zonder verschil, zit nog even hard
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Lambregts

    Als eerste onze welgemeende excuses voor onze late reactie.

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas Oosterhout en de vraag neergelegd of zij met enige spoed u kunnen bellen om uw klacht door te nemen en tot een oplossing te komen.

    Klachtenkompas laat uw melding openstaan zodat wij dit nauwkeurig ook voor u in de gaten kunnen houden.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Sabrina
  2. Auteur
    OntrvredenIL
    Datum
    Ik ben ondertussen gebeld door de meubelmaker zoals reeds eerder was afgesproken op mijn verzoek. 2 van de 3 klachten knn mogelijks opgelost worden, wat eerder zogezegd inherent aan het model was.
    Mijn hoofdklacht echter blijft een welles-nietes spelletje. Punt blijft dat de bank niet naar verwachting is.
    Niets meer gehoord van het filiaal zelf, wil ook liever geen telefonisch contact met hun, enkel via mail. En zelfs dan nog lopen dingen naast elkaar heen! Aftersales bureau of hoofdbureau mag me altijd contacteren.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Heer/Mevrouw I. Lambregts

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas en de vraag neergelegd wat de stand van zaken zijn van uw zitmeubel, Seats and Sofas Oosterhout geeft aan dat uw zitmeubel naar behoren voor u hersteld, en gereed staat om af te halen en of terug te bezorgen.

    U kunt in telefonisch contact treden met het filiaal om door te spreken of uw zitmeubel wordt afgehaald en of wordt bezorgd door een externe transporteur.

    hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Suzanne

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen