Klacht Seats and Sofas: slechte banken

Klachtnummer
# 87715
Gebruiker
H
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rond juli een hoek bank besteld bij dit bedrijf.
Na ze te hebben opgehaald, blijkt dat ze niet goed gemonteerd zijn waardoor ze niet goed aan elkaar gekoppeld konden worden.

Contact opgenomen met het bedrijf. We konden ze terug brengen om te laten repareren. Tot mijn verbazing waren de vervoer kosten voor eigen kosten, heel belachelijk gezien dit hun fout is en niet de mijne.

Na 2 maanden nog steeds niks gehoord over de reparatie. Ik besloot te bellen, mij werd verteld dat ze de aankomende week klaar zoude zijn, helaas na een week nog geen antwoord.


Nu 3 maanden na het versturen van de bank voor reparatie heb ik nog mijn banken niet.
Dit is zeer belachelijk. Ik had allang recht moeten hebben op nieuwe banken of mijn geld terug. Een halfjaar over doen voor nieuwe banken is gewoon belachelijk.

De oplossing

Graag mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,wij nemen in week 51 contact met u op.Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen