Klacht Seats and Sofas: Slechte garantievoorwaarden

Klachtnummer
# 505851
Gebruiker
Krakende#hoekbank
Datum
7 reacties

Details

De klacht

December 2019 een hoekbank gekocht, welke vreemde geluiden gaat vertonen. Bij het zitten en opstaan kraken de veren. Klacht aan S&S doorgegeven, maar die willen dat ik de bank kom terugbrengen om te bekijken waar het aan ligt. Het lijkt mij dat we hiervoor niet op kosten voor transport gejaagd moeten worden. Met de vraag of het gerepareerd gaat worden.

De oplossing

Zou graag willen dat ze de bank op komen halen. Voor een leenbank zorgen, terwijl er bekeken word wat er aan de hand is met onze hoekbank. Liefst wil ik mijn geld terug, want dit is de tweede keer dat ik teleurgesteld ben in de kwaliteit van S&S.

7 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste heer/mevrouw Labrujere,

    We betreuren het dat dit is voorgekomen.Onze welgemeende excuses hiervoor!
    Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze service afdeling, er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen!

    Met vriendelijke groet,
    Michael - Seats and Sofas
  2. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    Oke seats en sofas, ben benieuwd naar de oplossing welke jullie gaan bieden...
  3. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    Ik wacht nog steeds..........
  4. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    Beste seats en sofas,

    Ik wacht nog steeds op de service afdeling De bank gaat steeds verder achteruit, en gaat bijna helemaal kapot. Ik hoop toch echt dat er contact opgenomen gaat worden
  5. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    Wederom nog wachten.... dit is nou de service van Seats en sofas... schandalig
  6. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    We wachten nog steeds ..... hoe is dit mogelijk Seats en Sofas.... ik geef jullie deze week nog kans om contact op te nemen, anders zal ik andere stappen ondernemen. Ik ga me beraden over welke stappen.. juridisch, rijdende rechter, kassa belbus... zeg het maar... maar dit is echt buiten alle proporties. Schandelijk...!!
  7. Auteur
    Krakende#hoekbank
    Datum
    Ja hoor er is reactie in de vorm van een brief... hierin staat dat ik het meubel aan moet bieden op een vastgestelde datum. 10 februari..Op deze dag word er gekeken of het gebrek aan het meubel een fabrieksfout of een gebruiksfout is. Na beoordeling van een "onafhankelijk" reparatiebedrijf word het meubel ( de bank) direct gerepareerd of opgestuurd naar de leverancier.. ! Zie mensen! Dit is nou het beleid van Seats en sofas. Ik moet een transportbedrijf inhuren ( die niet blijft wachten op locatie) om de bank te brengen en ophalen. Mocht de bank naar de leverancier gebracht worden zit ik misschien weken zonder bank. Het gevaar bestaat dat er nieuw deel word geleverd, met kleurverschil. Er werd in de eerste reactie aangegeven dat ze met een gepaste oplossing zouden komen. Nou dit is het. Mensen denk heel goed na eer dat je wat koopt bij seats en sofas. De kwaliteit is zeer slecht, en de service nog slechter.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen