Klacht Seats and Sofas: Slechte klantenservice

Paul

Maar nieuwe klacht aangemaakt aangezien er geen inhoudelijke reactie komt op mijn klacht.
Inmiddels in meubel repair al 4x hier geweest en bank is nu weer kapot
Ik zit steeds met de kosten. Krijg een bank geleverd waar 3 grote fouten in zitten en daarna is het zoek het maar uit.
Inmiddels dus al 4 keer ervoor moeten zorg dat iemand thuis, voor niets naar Heerlen gereden, voorrijkosten moeten betalen en enige reactie die komt is klacht is toch opgelost.
En oplossingsvoorstel is blanco dan zijn nog een voorstellen

Ik wil kostencompensatie voor de gemaakte kosten en daarnaast als na deze keer weer iets kapot gaat aan de bank de toezegging van jullie dat de aankoop wordt teruggedraaid.

Geachte,
    U tekent zelf dat alles naar wens is opgelost.
    en de monteur kan natuurlijk terug komen onder garantie.
    Met vriendelijke groet
    Paul
    Ik heb nergens getekend dat alles naar wens is opgelost.
    Begin eens met mijn verhaal te lezen, ik ben het ondertussen helemaal zat om al bijna 12 maanden met jullie te blijven bellen, mailen over een bank die steeds niet klopt.
    Probleem is NIET opgelost, ik zit met de kosten. Ik heb een gewenste oplossing gegeven. Ik zou hier graan een inhoudelijke reactie van jullie op krijgen, maar op de een of andere reden is dit niet mogelijk.
    Geachte,
    wat is het bedrag van de kosten.
    Voor niets naar jullie gereden 150 km * 0, 19 = 27,50
    2 uur voor niets op zaterdag hieraan verspeeld
    vrij nemen voor bezoeken HMR (5 keer), voorzichtig geteld. Totaal 6 uur. kosten € 75.
    Telefoon naar jullie toe, +- 1 uur (denk meer) 5 euro.
    Alle tijd die ik met bellen en reageren heb besteedt neem ik dan niet mee.
    Totale kosten dus 27,50+ 75 + 5= € 107,5
    daarbij svp reactie op mijn 2e verzoek
    Geachte,
    U heeft zelf akkoord gegeven voor de afspraken.
    Met vriendelijke groet
    Paul
    Julie vallen wederom in herhaling.
    Ik heb nergens akkoord gegeven voor de afspraken.
    Jullie zadelen mij met kosten op.
    Daarbij reageren jullie wederom niet op mijn reactie
    Bel mij op is makkelijker communiceren of zeg me wie ik moet bellen zodat we het kunnen oplossen
    Paul
    totaal geen inhoudelijke reactie. alleen maar aangeven klacht is toch opgelost zonder verder te kijken naar hetgeen ik geschreven heb. ik heb diverse keren kosten moeten maken omdat zij de fout in zijn gegaan

Paul

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?