Opgelost door Seats and Sofas: Slechte kwaliteit van de bank

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 646620
Gebruiker
Jeannet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na 4 maanden was de bank al op 2 plaatsen doorgezakt en kraakt vreselijk.
Het hoofdkantoor erkend de klacht en ik mag de procedure in om op eigen kosten de bank retour te brengen.

Gewenste oplossing

Dat mijn bank kosteloos opgehaald en terug gebracht wordt en ik een fatsoenlijke leenbank krijg.
Geboden oplossing
Telefoniste van het hoofdkantoor had ècht een luisterend oor en was begripvol. Gaat proberen of er een meubelmaker bij ons langs mag komen. Hoor daar na het weekend meer over. Zaak loopt dus nog...... De bank wordt kosteloos opgehaald, gaat eerst terug naar het filiaal om te kijken of het daar gemaakt kan worden zoniet dan terug naar de fabriek. Gedurende deze periode krijgen wij een standaard 3 / 2 zits bankstel. Het is dus nog even wachten waar hij gemaakt wordt maar vanuit het hoofdkantoor wordt er iig wel actief ondernomen!! Ik wacht nog op bericht van het ophalen en omwisselen van de banken.... De banken zijn inmiddels omgewisseld en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren met onze bank. Of gemaakt in het filiaal of in de fabriek, dan kan het ca. 3 mnd duren heb ik begrepen. Wordt dus vervolgd... We hopen dat we binnenkort een bericht krijgen hoe of wat want de leenbank zit zo vreselijk hard en is zo klein dat we nu op campingstoelen zitten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw J.L. Steffens.

    Als eerste onze welgemeende excuses voor deze late reactie dit i.v.m. met ziekte en personeelstekort

    Wat vervellend om te lezen dat uw zitmeubel niet naar wens is.
    Wij hebben de melding per direct naar de juiste afdeling gestuurd die binnen 5 werkdagen met u in telefonisch contact zullen treden.

    Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

    M.v.g. Team After Sales :
    Raymond
  2. Auteur
    Jeannet
    Datum
    Seats & Sofas heeft nav mijn opmerking hier de volgende reactie gegeven nmlk....Dat ze geprobeerd hebben telefonisch contact met mij op te nemen maar dat ze mij niet konden bereiken en het nog een keer gaan proberen.
    Héél apart dat ik géén gemiste oproepen heb gehad.
    De zoveelste misser van dit bedrijf...
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Heer/Mevrouw Steffens.

    Zojuist hebben wij de melding terug gekregen van Seats and Sofas dat er met u telefonisch contact is geweest en dat er maandag met u weer in contact wordt getreden om zo samen met u tot een oplossing te komen, wij vinden dit heel fijn om te horen dat er aan u klacht gehoor wordt gegeven.

    wij zullen voor nu dit dossier sluiten maar mocht het alsnog nodig zijn dan horen wij dat graag van u uiteraard.

    hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet , Teams After sales
    Remco

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen