Klacht Seats and Sofas: Slechte kwaliteit vulling en stof

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23045
Gebruiker
mestrom
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We hebben een hoekbank gekocht in Heerlen waarbij we gekozen voor een duurdere stof omdat deze kwalitatief beter zou zijn, zodat we langer plezier zouden hebben van de bank.

Al snel ervoeren we dat de bank snel ging doorzitten en hebben we contact gezocht met Seats & Sofa's. Helaas moesten we de bank naar hun toe brengen (ongeveer 50km verder) om het daar door een persoon te laten keuren. Deze persoon zou 1x in de week langskomen.
De vulling is toen bijgewerkt en de bank hebben we opgehaald. Het resultaat was redelijk, al was de vering was nu niet meer gelijk in alle delen.

Een paar maanden later weer exact hetzelfde probleem, de zitting was weer doorgezakt en ook het stof was in kwaliteit erg achteruit gegaan.

Ook hier is weer nieuwe vulling geplaatst. Ook hier was het resultaat redelijk ongelijk, maar de vulling was in ieder geval weer een stuk steviger. Na een aantal maanden was het weer ingezakt en hebben we weer contact gezocht. Toen moesten we betalen voor een oplossing.

De oplossing

Als Seats en Sofa's achter de kwaliteit van hun producten zouden staan zouden ze de bank gewoon fatsoenlijk hebben gerepareerd en iemand langs hebben gestuurd.

Nu hebben we met een grote hoekbank moeten slepen. Er is langdurig gerekt en het heeft veel tijd gekost om iedere keer weer een reparatie te krijgen.

Na 2 reparaties met kortstondig resultaat zou ik het liefste de koop ontbinden, omdat ik geen vertrouwen meer heb in een kwalitatieve afhandeling.

4 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte heer,
    De meubelen zijn uit 2009,dus u moet oook reparatie kosten betalen.Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Ik heb een voorstel gedaan.
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,
    Mijn excuses.
    Maar u moet betalen voor de reparatie.
    Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mestrom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen