Klacht Seats and Sofas: slechte service - kapotte geleverde bank

Klachtnummer
# 27996
Gebruiker
Steffanie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in Februari een bank bij seats and sofas gekocht. ik woon 4 hoog zonder lift en heb met pijn en moeite de 3-zits hoekbank na boven gekregen. Na opening bleek er al gelijk een bout te missen om de poot in te bevestigen. we konden zelf een bout ophalen bij t filiaal en bevestigen. (ookal niet goed, maar was blij da ik eindelijk er op kon zitten). nu 2 weken geleden wilde ik zitten en hoorde ik een krakerig geluid en bleek dat de spijker waarmee het hout mee was bevestigd (waar de poot in zat) was afgebroken. mijn poot hing dus los. na het na voelen van de andere poten bleek ook een andere poot door te draaien, de bout zat niet meer in het hout vast. (andere bout als die we zelf hadden bevestigd). gelijk contact opgenomen en ik moest een brief+foto's sturen na het landelijke service coördinatie. ik moest met de bank terugkomen na het filiaal. dit is niet mogelijk ivm 4 hoog wonen zonder lift! of ik moest zelf de voorrijkosten betalen vd monteur... ik vind dit slechte service!

De oplossing

ik zou graag willen dat deze klacht netjes word afgehandeld. Ik wil een monteur aan huis en dat de kosten voor jullie eigen rekening is. Ik vind het tenslotte en harstikke mooie bank. Dus hoop dat het goed word opgelost.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen