Klacht Seats and Sofas: Slechte service

Klachtnummer
# 64118
Gebruiker
Tessa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

12 April 2014 onze bank in Amersfoort opgehaald, het huishoudpakket miste, zou de week erna binnen komen. Na zelf gebeld te hebben hoorde we dat het pakket eind Mei pas zou komen, nu nog niet. 13 April zagen we dat de stof van de bank niet meer strak zit en ingezakt is. 2 opties: De bank terugbrengen; een brief sturen met het probleem en foto. Eind April hebben we de brief gestuurd. 7 Mei gebeld voor ont. bev. 21 mei weer gebeld waarin ik zei niet erg tevreden te zijn met hoe het loopt. We zouden weer terug gebeld worden wat uiteraard niet gebeurd is.
Maandag 2 Juni weer gebeld en moesten de brief mailen. 10 Juni gebeld of mijn mail al was aangekomen, diegene was niet aanwezig ze zou 11 of 12 Juni bellen, niet gebeurt. 12 Juni eind van de dag weer gebeld, ze was net naar huis, zou 13 Juni gebeld worden, niet gebeurt. 14 Juni de brief ontvangen als reactie op onze brief verstuurd op 29 April, 45 dagen later voor de 'service' dag. Hoe lossen jullie dit op ? !

De oplossing

Wij willen kosteloos, zonder ritjes en nog meer gedoe dat de bank gerepareerd word en het bedrag voor het huishoudpakket terug op onze rekening komt.
Dat omdat we niet meer vertrouwen op de kwaliteit van de producten en niet meer geloven dat het überhaubt nog wel komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen