Klacht Seats and Sofas: stoel 3x kapot binnen 1 jaar!

Klachtnummer
# 65526
Gebruiker
K. vd Berg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

juni 2013 2 stoelen opgehaald bij Seats and Sofas. januari 1e stoel kapot, laten maken, erg profosorisch gemaakt. Klacht over ingediend. Geen reactie. 21 maar zelfde stoel weer kapot, "gerepareerde" onderdeel kapot. Week later ook andere stoel kapot, vering losgelaten op 2 punten. 28-4 beide stoelen ingeleverd. Inmiddels 5 (!!) klachten brieven geschreven aan afd. "servive" zonder reactie. Vandaag gebeld door medewerker van filiaal in Amersfoort. Verschrikkelijk onvriendelijke en sarcastische vrouw die geen enkele medewerking wilde verlenen. Nog maar een brief gestuurd..... Stoelen staan er nu dus al sinds 28-4 en kan nog 6-12 weken duren. Tot die tijd maar op de grond zitten?

Gewenste oplossing

Wij willen graag (gedeelte) aanschafbedrag terug een geen nieuwe stoelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte ,wij nemen telefonisch contact op met u.met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    K. vd Berg
    Datum
    nog steeds niets gehoord. Wanneer gaan jullie contact opnemen dan? Erg slechte service dit!! Al 6 brieven gestuurd maar geen SCHRIFTELIJKE reactie zoals gemeld in jullie voorwaarden. Daarin staat dat jullie binnen 2 weken schriftelijk reageren op een klacht.... nog niets in de brievenbus gezien sinds 28 april....

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen