Klacht Seats and Sofas: Stoel Parson niet conform model in de showroom Groningen

JH

29-03-2013 S&S Groningen geweest stond een stoel bij de koopjeshoek voor 199,00 euro, rugleuning erg los en snel naar achteren, vonden we niet goed, verkoper vroeg of we een zelfde stoel wilden maar dan goed. in stoel in de showroom gezeten, deze was goed, langzaam en met tegendruk naar achteren, was nog maar 1 stoel, deze na wat heen en weer gepraat voor 200,00 euro mee. Stoel echter net als in de koopjeshoek niet goed, direct terug, geld terug gevraagd. Niet direct mogelijk eerst gelegenheid geven om op te lossen met andere stoel. 10-04-2013 2e stoel ook niet goed en beschadigd. Met de stoel teruggegaan en gezamenlijk geconstateerd dat de klacht terecht is. Weer geld terug gevraagd, ging niet, weer een stoel besteld zou gecontroleerd worden. 17-04-2013 stoel gearriveerd, was niet gecontroleerd, ook niet goed niet meegenomen, geen geld terug. na lang bellen en wachten 20-06-2013 4e stoel zelfde als eerdere. zit blijkbaar in model, maar hebben we niet voor gekozen.

Ontbinding koopovereenkomst, en geld terug

Geachte heer,
    Er word volgende week telefonisch cotact,
    met u opgenomen.
    Mijn ecuces voor het ongemak.
    JH
    De week is bijna voorbij tot op heden geen enkele reactie,
    Dit had ik niet verwacht.
    Met vriendelijke groet
    JH
    De week is inmiddels voorbij, nog geen enkele reactie gehad, maar misschien is dit wel het normale beleid, net als de andere beloftes die niet zijn nagekomen.Met vriendelijke groet, JH
    Geachte heer,
    Dit is opgelost.
    Geachte,
    het is in het filiaal Groningen in overleg opgelost,
    Het is echter pas afgehandeld als het geld op onze rekening staat.
    Dat is op dit moment nog niet zo.
    Dus nog iets te voorbarig.
    Met vriendelijke groet JH.
    Seats and Sofas
    Geachte heer,Dit is gelezen.
    JH
    Vandaag pas het geld op onze rekening.
    Nu pas alles afgehandeld.
    Ondanks alles een vriendelijke groet.
    JH.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?