Klacht Seats and Sofas: Twee verschillende hockers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 28577
Gebruiker
henkvanjelke@gmail.com
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 28 januari 2013 gekocht 2 fauteuils en 2 hockers. Op 13 april 2013 konden wij de fauteuils en hockers gaan ophalen. In goed vertrouwen het formulier getekend dat ik alle goederen in goede staat ontvangen had. Bleek dus dat ze 1 hocker niet besteld hadden (ik had het wel betaald). Na veel heen en weer gepraat overeengekomen dat ik uit principe 40 euro teruggestort zou krijgen op mijn rekening. Na enkele weken kon ik de hocker ophalen (geld was inmiddels nog niet terug gestort). Thuis aangekomen bleek het een hele andere hocker te zijn. Wederom gebeld. Aan de telefoon kreeg ik de reactie "Dat kan ik me niet voorstellen mevrouw". Ik moest maar foto's opsturen om het tegendeel te bewijzen. Wederom met hocker naar Heerlen gereden. Ze hadden hier geen verklaring voor. Hadden de hocker die ik als 1ste ontvangen had nog nooit gezien. Omdat ik geen vertrouwen meer had, de hocker daar gelaten en ik zou het geld teruggestort krijgen. Inmiddels 2 weken verder maar nog steeds niets vernomen.

De oplossing

In mijn bovenstaand verhaal duidelijk wat ik wil. Zou prettig zijn als ik eens gebeld zou worden door het bedrijf. Ik moet steeds actie ondernemen. Voel me als klant niet serieus genomen.

5 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,Wij nemen telefonisch contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    henkvanjelke@gmail.com
    Datum
    Ik geef u het voordeel van de twijfel. Maar dit antwoord heb ik 2 weken geleden ook van u vernomen. Maar ik wacht af en hoop dat we snel tot een na ieders tevreden oplossing kunnen komen.
  3. Auteur
    henkvanjelke@gmail.com
    Datum
    Vandaag met Seats en Sofas gebeld. Ze hadden een andere hocker voor me. Daar kon ik er dan 2 van krijgen in de door mij uitgekozen stof. Aangezien het vertrouwen bij mij helemaal weg is heb ik gevraagd of ze mij het geld vd niet geleverd hocker konden terug storten en dan kan ik het hoofdstuk afsluiten. Ik krijg 40 euro terug gestort (de waarde vd hocker). Whahaha lachwekkend gewoon maar ik heb geen poot om op te staan want de rekening is niet gespecificeerd. Met voorbedachte rade zou je denken?
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte ,Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    henkvanjelke@gmail.com
    Datum
    Ik krijg 40 euro terug. Ik heb ze wel nog niet dus ben benieuwd. Alleen was de hocker duurder dan deze 40 euro. Maar het spelletje heeft lang genoeg geduurd en ga hiermee akkoord, welliswaar met tegenzin. Ik weet een ding zeker dat ik in deze zaak nooit meer 1 stap zet, wil zwijgen dat ik er nog iets koop. Ik ben er helemaal klaar mee.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henkvanjelke@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen