Klacht Seats and Sofas: Veel en veel teveel betaald voor bankstel en fauteuil

JAW

Vorig jaar een 3 en 2 zits bankstel gekocht wat in de winkel stond van 4500,- voor 3500,-. Na lang onderhandelen kon de lange kale verkoper van vestiging Uden ons het bankstel (Napoli) aanbieden voor een speciale prijs (met inruil) voor 2500,- Wat blijkt na een klein half jaartje krijg ik een folder in de bus met daarin het 3/2 bankstel voor....... schrik niet 999,- Dus nog 1500,- teveel betaald!
Omdat wij al zoveel korting hadden gekregen konden we de "gratis" 11 delige huishoudset wel vergeten.
Tevens kochten wij ook nog een relax fauteuil (Melody). Deze kregen wij mee van €400,- voor uiteindelijk 200,-. Deze zeer slechte stoel die inmiddels helemaal is doorgezakt en bijna uit elkaar valt stond later in het krantje voor 100,- !!!
Kun je nagaan als je niet zou durven onderhandelen hoeveel je teveel betaald zou hebben. Maar ook wij hebben nog veel te veel betaald en ook na deze klacht bij hen te hebben neerlegt krijgen we daar totaal geen antwoord op!

Graag het verschil of minimaal een gedeelte van het teveel betaalde geld terug voor het bankstel. (2500,- min 999,-= 1500,-teveel betaald).
Van de slechte relax fauteuil het hele bedrag terug of een nieuwe stoel.
Het 11 delige huishoudset

Seats and Sofas
    Beste JAW Arts,

Bedankt voor uw melding. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb ik uw melding doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Ricardo
    Customer service
    Seats and Sofas
    Ik ben benieuwd
    JAW
    Inmiddels heeft ene Robert van S&S Uden mij gebeld. Hij vertelde dat de Napoli bank in de folder geheel van plastic (pu) is. De onze is gedeeltelijk leer en gedeeltelijk plastic. Vandaar het "grote" verschil van 1500,-. Zonder korting was dit verschil zelfs 3500,- !!! Ben vergeten te vragen wat de bank zoals wij hem nu hebben momenteel dan kost. Misschien dat iemand dat hier weet of misschien kan iemand van S&S mij dat nog vertellen.
    JAW
    Voor de Melody stoel heb ik een aanmeld brief gekregen voor de servicedag. Zoals ik ook al tegen Robert van S&S heb gezegd heb geen mogelijkheid om met deze stoel naar Uden te komen. Ik eis dan ook dat S&S de stoel hier thuis komt beoordelen.
    JAW
    S&S heeft mij een keer gebeld en is ons totaal niet tegemoet gekomen. Ook op vervolg berichtjes is niet meer gereageerd. Het is voor ons dan ook de laatste keer geweest dat we daar bij dat bedrijf iets hebben gekocht. Wees gewaarschuwd !!!!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?