Klacht Seats and Sofas: VEEL TE LANGE LEVERTIJD EN AFSPRAKEN NIET NAKOMEN

Klachtnummer
# 158860
Gebruiker
maestro420
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben al meer dan 14 weken geleden een bank besteld bij seats and sofas. Het was ons beloofd dat wij onze bank binnen 11 weken geleverd zouden krijgen. Tot op heden zitten wij zonder bank. Bovendien worden wij erg onvriendelijk te woord gestaan. Na verkoop is het bedrijf ineens erg onvriendelijk en onbeleefd geworden. Zij werken niet mee met ons en geven geen duidelijke leverdatum.

De bank zou UITERLIJK in februari worden bezorgd en na aandringen van personeel hebben wij een handtekening gezet, zij gaven aan dat de levertijd op papier onjuist was en dat het maximaal 11 weken zou duren. Onze bank is 4 december besteld.

De oplossing

Ik wil afzien van de bank aangezien het bedrijf ons een verkeerde levertijd heeft aangegeven en totaal onacceptabel met ons omgaat. Wij krijgen geen reactie, geen duidelijkheid. Wij willen onze aanbetaling van 750 euro terug en de bank annuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste Wais Yousuf,

    Bedankt voor uw melding. Vervelend dat u zo lang moet wachten op een bankstel. Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste afdeling binnen Seats and Sofas. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Astrid
    Customer service
    Seats and Sofas

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen