Klacht Seats and Sofas: Vele scheuren in bank. Verkocht als echt leder, maar niets is minder waar.

DT

Na meerdere emails te hebben gestuurd en laatstelijk de koopovereenkomst te hebben ontbonden wegens (door de fabrikant erkende!) non-conformiteit, heb ik geen enkele reactie meer ontvangen. De bank gaat retour en het volledige aankoopbedrag moet worden terug betaald.
Graag per omgaande contact om dit in gang te zetten.

Afspraak maken dat bank volledig op kosten van Seats and sofas wordt opgehaald, waarbij gelijktijdig het volledige aankoopbedrag wordt terug betaald.

Bijlagen

Beste klagers,

Google maar eens op ECLI:NL:RBNHO:2020:607
    In deze uitspraak zullen velen hun ervaring met Seats and Sofas herkennen. Doe er uw voordeel mee!
    DT
    Foto's van de bank, vol met scheuren. De toplaag "vervelt"...... er komen steeds meer scheuren bij. De bank is van mijn ouders (zijn 80 jaar!). Geen huisdieren, geen jonge kinderen die op de bank zitten/liggen/springen of wat dan ook. Scheuren begon na paar jaar!!
    DT
    Tot op heden nog steeds en wederom niets van Seats and Sofas gehoord.
    DT
    Nog steeds heb ik geen reactie ontvangen.....
    DT
    Het is inmiddels 30 mei 2022 en nog steeds niets gehoord van Seats and Sofas nav mijn klacht.......
    DT
    Nog steeds geen reactie....
    Nog niets gehoord..
    Nog steeds niets....
    Geen reactie.....
    DT
    Uiteraard nog steeds niets....

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?