Klacht Seats and Sofas: Verkeerd bankstel geleverd, na koop wacht nu 1 jaar op juiste levering.

Roodkapje

Koop vestiging Nieuwegein op 11-04-2013, tel. 030-2148981.
Op 23-08-2013 bankstel bezorgd na betaling op 20-08-2013 van het restant.
Bij het uitpakken door de bezorgers bleek, dat de meubels waren geleverd met mechanische relaxen i.p.v. elektrisch en de kleur was niet juist.
Op 24-08-2013 het bedrijf in Nieuwegein bezocht en brief laten tekenen, dat de verkeerde spullen zijn geleverd.
Op 28-08-2013 bericht ontvangen: levertijd 8 tot 14 weken. Dus uiterlijk 05-12-2013 zou levering plaats vinden.
Op 21-10-2013 een aangetekende brief gestuurd over het opgehaalde bankstel en het geleverde leenbankstel.
Maar ondanks verschillende berichten, zoals b.v. de kleur Clay had niet verkocht mogen worden, tot de boot, vrachttarieven en containers e.d., heeft er geen levering plaatsgevonden.
Op 17-03-2014 een aangetekende brief gestuurd met eis om terugbetaling.

Geld terug.
Euro 2.850,00 + 125,00 bezorgkosten = totaal Euro 2.975,00.

Roodkapje
    Nog geen bericht ontvangen, terwijl de reactie termijn van Seats and Sofas B.V. is verlopen.
    Seats and Sofas
    geachte ,
    wij nemen volgende week telefonisch contact met u op.met vriendelijke groet,
    Roodkapje
    Op 1 mei 2014 gebeld door de vervoerder, dat het bankstel op 6 mei 2014 wordt afgeleverd. Zijn bij de vestiging in Nieuwegein gaan kijken, of alles ok was en dat is het geval. Ben op 2 mei 2014 om 20.0 0 uur gebeld voor een kleine compensatie voor het veroorzaakte leed.
    Wacht de levering van 6 mei a.s. af. Voor het afsluiten deze klacht.
    Roodkapje
    Vandaag 6 mei 2014 bankstel eindelijk geleverd. De beloofde compensatie was er niet bij, weer gebeld en hebben het zelf maar afgehaald.
    Roodkapje
    Voor dit soort aankopen betaal met je creditcard, zodat je aankoopgarantie heb. Zo sta je sterker.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?