Klacht Seats and Sofas: verkeerd geleverde bank
Details
De klacht
Bank en stoel zijn geleverd. Opgeslagen bij mij thuis omdat woning nog niet af was. 2 weken later haal ik bank uit verpakking, wat blijkt bank zonder slaapbank en opbergfunctie.Contact opgenomen zou terug gebeld worden niks vernomen. vervolgens naar vestiging Deventer en ze erkende de fout. fout op bon maar ik kon refereren naar andere bon. Er zou een nieuwe bank geleverd worden of ik de verkeerde per direct kwam terug brengen. Later thuis overlegd met mijn rechtsbijstand want dit zou betekenen dat ik op extra kosten zou uitkomen voor het huren van een bus. totaal zou dit uitkomen op 300 euro. Ik ben niet bereid dit te betalen het is tenslotte een fout van de S&S. telefonisch contact gezocht, probleem voorgelegegd en zou terug gebeld worden. Niks vernomen. Nog een keer gebeld geen reactie terug dus ik ging ervan uit dat het in orde is zo. Nou bel ik vandaag waar mijn bank blijft. geen bank besteld en gaat ze mij wijzen op hun rechten. Kortom ik heb dikke pech.. dit kan toch nie
De oplossing
als nog de juiste bank leveren en S&S draaid voor de kosten van vervoer op.Ik ben dan bereid de kussens te houden en enkel alleen het onderstel te wisselen
Een deel van het geld terug
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.