Klacht Seats and Sofas: verkeerd geleverde bank

Klachtnummer
# 37676
Gebruiker
leootje
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bank en stoel zijn geleverd. Opgeslagen bij mij thuis omdat woning nog niet af was. 2 weken later haal ik bank uit verpakking, wat blijkt bank zonder slaapbank en opbergfunctie.

Contact opgenomen zou terug gebeld worden niks vernomen. vervolgens naar vestiging Deventer en ze erkende de fout. fout op bon maar ik kon refereren naar andere bon. Er zou een nieuwe bank geleverd worden of ik de verkeerde per direct kwam terug brengen. Later thuis overlegd met mijn rechtsbijstand want dit zou betekenen dat ik op extra kosten zou uitkomen voor het huren van een bus. totaal zou dit uitkomen op 300 euro. Ik ben niet bereid dit te betalen het is tenslotte een fout van de S&S. telefonisch contact gezocht, probleem voorgelegegd en zou terug gebeld worden. Niks vernomen. Nog een keer gebeld geen reactie terug dus ik ging ervan uit dat het in orde is zo. Nou bel ik vandaag waar mijn bank blijft. geen bank besteld en gaat ze mij wijzen op hun rechten. Kortom ik heb dikke pech.. dit kan toch nie

De oplossing

als nog de juiste bank leveren en S&S draaid voor de kosten van vervoer op.
Ik ben dan bereid de kussens te houden en enkel alleen het onderstel te wisselen

Een deel van het geld terug

6 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    leootje
    Datum
    Manager van vestiging deventer heeft gebeld. volgende week zal hij terug bellen met een oplossing. ik ben benieuwd
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie,Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie,Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie,Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    leootje
    Datum
    Er wordt een nieuwe bank besteld. Als het mee zit wordt het over 12 weken geleverd. De verkeerd geleverde bank inleveren áls de nieuwe bank binnen is. Ben tevreden over deze oplossing en is afwachten of straks alles goed is

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen