Klacht Seats and Sofas: Vervangende bank vertoond na eenzelfde periode dezelfde kuren en dit valt niet onder garantie
Details
Klacht
Ik kocht op 15 november 2019 een Plueblo 3-zits bank Doloros 01 Black en na 1 1/2 jaar begon de bank te wijken/scheuren bij het naadstiksel. In mei 2021 meldde ik dit bij Seats and Sofas en zij hebben toen de bank vervangen. Ik kon deze 1 juli 2021 ophalen. Eind 2022 (dus weer na 1 1/2 jaar) kreeg deze nieuwe bank dezelfde problemen (te wijken/scheuren bij het naadstiksel). Ik heb dit op 27 januari 2023 gemeld bij Seats and Sofas, maar kreeg als reactie dat de garantie verlopen was. Mijn inziens klopt dit niet als een vervangende bank hetzelfde euvel geeft. Dan zou de garantie toch weer bij de nieuwe levering moeten ingaan.Gewenste oplossing
Of een vervangende bank (met een andere stoffering, die mogelijk dit euvel tegengaat)Of een financiële tegemoetkoming (cash en geen tegoedbon)
Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.