Klacht Seats and Sofas: Vervangende bank vertoond na eenzelfde periode dezelfde kuren en dit valt niet onder garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 659567
Gebruiker
Gebruiker1577454282
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Ik kocht op 15 november 2019 een Plueblo 3-zits bank Doloros 01 Black en na 1 1/2 jaar begon de bank te wijken/scheuren bij het naadstiksel. In mei 2021 meldde ik dit bij Seats and Sofas en zij hebben toen de bank vervangen. Ik kon deze 1 juli 2021 ophalen. Eind 2022 (dus weer na 1 1/2 jaar) kreeg deze nieuwe bank dezelfde problemen (te wijken/scheuren bij het naadstiksel). Ik heb dit op 27 januari 2023 gemeld bij Seats and Sofas, maar kreeg als reactie dat de garantie verlopen was. Mijn inziens klopt dit niet als een vervangende bank hetzelfde euvel geeft. Dan zou de garantie toch weer bij de nieuwe levering moeten ingaan.

Gewenste oplossing

Of een vervangende bank (met een andere stoffering, die mogelijk dit euvel tegengaat)
Of een financiële tegemoetkoming (cash en geen tegoedbon)

Bijlagen

Geboden oplossing
13 dagen later, maar wederom niet gebeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Waarom krijg ik geen reactie op mijn klacht?
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw M. Moerenhout

    Als eerste onze welgemeende excuses voor onze late reactie dit i.v.m. personeelstekort en ziekte.

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas Amersfoort en de vraag neergelegd of zij met enige spoed u kunnen bellen om uw klacht door te nemen en tot een oplossing te komen.

    Klachtenkompas laat uw melding openstaan zodat wij dit nauwkeurig ook voor u in de gaten kunnen houden.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Kimberly
  3. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Inmiddels 8 dagen later, maar ik ben nog niet gebeld
  4. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Vandaag eerst een afwijzing via de mail ontvangen (op mijn directe klacht op de website van henzelf). Toen vanmiddag 2 mails dat er iets klaar staat bij de vestiging Amersfoort. Gebeld met filiaal. Er staat niets klaar. Zeggen foutje van het Hoofdkantoor. Maar weten niets van klacht en dat zij mij zouden bellen. Blijft dus een heel apart verhaal. Maar er is dus nog niets gedaan met mijn klacht en ze hebben mij niet telefonisch benaderd, zoals toegezegd.
    Wacht dus maar weer af.
  5. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Even ter verduidelijking: deze mail kreeg ik.
    Gebeld met filiaal.
    Zij wisten van niets
  6. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Nog steeds niets gehoord, ondanks toezegging
  7. Auteur
    Gebruiker1577454282
    Datum
    Nog - Nog - Nog steeds niets gehoord, ondanks toezegging
  8. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Moerenhout.

    Uw melding is naar de hogere hand van Seats and Sofas gestuurd me tde vraagstelling of Seats and Sofas met u zo spoedig mogelijk in contact te treden.

    Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Mike

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen