Klacht Seats and Sofas: Voor de 2e maal bank met schade geleverd

Klachtnummer
# 43225
Gebruiker
ellenora
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Enige ruim 25 weken geleden hebben wij een bank besteld bij seats and sofa's.
Na 8 weken werd deze met schade geleverd. Gelijk terug gebracht. En de bank werd na 3 weken pas opgehaald door de leverancier bij seats en sofa's. Nu na weer al die weken wachten is de bank opnieuw geleverd. Alleen weer met schade. Dus wij accepteren deze niet. Ik heb geen zin meer om weer weken te moeten gaan wachten. Verwacht nu een passende en goede oplossing voor de wachttijd en het ongemak.

Gewenste oplossing

Geld terug, andere bank met flinke korting en korte levertijd. Of bestelde bank binnen een korte tijd leveren en bepaald bedrag voor het ongemak retour.

6 reacties

  1. Auteur
    ellenora
    Datum
    Vorige week donderdag of vrijdag zou ik terug gebeld worden. Dit heeft Seats en Sofa's niet gedaan. Op zaterdag zelf contact opgenomen. Toen konden ze me niks vertellen. Op maandag weer zelf gebeld. Het enige wat ze me konden vertellen was, dat ze een spoed aanvraag hebben gedaan bij de leverancier om de bank op te halen en een andere te leveren. Hoe lang dit gaat duren???? ect. Geen idee, konden ze me niet vertellen. Zit nu met de feestdagen + verjaardagen zonder bank. Wacht al meer dan 25 WK
  2. Auteur
    ellenora
    Datum
    Ben niet akkoord met deze oplossing van een spoed aanvraag. Zeker omdat ze nog steeds niet kunnen vertellen hoe lang het gaat duren. Tot 2 x maal toe een bank met schade geleverd. Het heeft ons heel veel ongemak veroorzaakt. Zeker nu met de feestdagen de onze verjaardagen. Bedankt Seats en Sofa's voor deze ellende!!!
  3. Auteur
    ellenora
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen reactie van seats en sofa's. Hun belofte om mij terug te bellen, zijn ze ook niet na gekomen.
    Ik neem contact om met rechtswinkel, want ik heb geen vertrouwen meer in een goede en snelle afloop. Ze hebben tijd en kans genoeg gehad om mij even te bellen en alles na te kijken en tot een gepaste oplossing te komen.
  4. Auteur
    ellenora
    Datum
    Seats en Sofa's laat gewoon helemaal niks meer van zich horen. Met de feestdagen en onze verjaardagen zitten wij dus op ons tuinmeubelset. Dit omdat de Leenbank die ze voorstelde in zo'n dusdanige slechte en smerige staat is. Helaas kan het via de rechtswinkel ook nog enige tijd gaan duren. Al maanden geen bank en geen passende oplossing. Zal nooit meer een bank halen bij seats en sofa''s. en raad dit ook iedereen af.
  5. Auteur
    ellenora
    Datum
    De feestdagen en verjaardagen gezeten op een tuinmeubelset. Half juli 2013 een bank besteld en nog niet binnen. ja twee keer met schade. Krijg geen reactie van seats en sofa''s en geen passende goede oplossing. ja al wil ik annuleren moet ik alsnog 30 % betalen volgens hun. Onbeschoft voor woorden. Spijt dat ik een bank bij hun heb besteld. Ga contact opnemen met de rechtswinkel. Ik kon er niet uit met seats en sofa''s.
  6. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen maandag contact op met u.
    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen