Klacht Seats and Sofas: Waardeloze service! Lange levertijd

Annehil van rutten

Echt volledig waardeloos. Locatie Zaltbommel heeft mij een bank verkocht met een levertijd van 6 tot 12 weken (22-04-2106 order geplaatst). Na 12 weken uiteraard niets. Bleek dat het eind augustus op de planning stond om geleverd te worden! Onacceptabel. Er stond bij ze op het contract ook een uiterlijke leverdatum, waar ik niet voor getekend heb. Mijn contract doorgestuurd en inderdaad dit is niet netjes. Als oplossing, gratis bezorgen. Prima natuurlijk, daar ik zelf moeilijk vervoer kan regelen. In de tussentijd toch maar weer even gebeld, aangezien ik het niet vertrouw. Levertijd is begin September geworden! 2x in de vertraging en al die tijd zit ik nog steeds zonder bank!

Als dit niet snel opgelost wordt, zal ik Seats and Sofas in gebreke stellen en eisen het contract te ontbinden zonder verdere kosten (dit mogen ze wettelijk gezien niet eens eisen). Ik wil graag de bank hebben, maar zo ben ik er behoorlijk klaar mee en ga ik wel ergens anders m'n geld spenderen!

Zo snel mogelijke levering met compensatie op de bank, mocht dat niet lukken dan van het contract af.

Seats and Sofas
    Beste Annehil van Rutten,

Wat vervelend om te lezen dat uw levering zoveel vertraging heeft opgelopen. Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Ricardo
    Customer service
    Seats and Sofas
    Annehil van rutten
    Ik wacht wederom weer af. Dank je