Klacht Seats and Sofas: Wachttijd levering van London 2 zits bank

Klachtnummer
# 34918
Gebruiker
RS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16-03-2013 kocht ik in het filiaal Zaltbommel bovengenoemde bank t.w.v. € 1200 en betaald met pin. De bank is na 10 weken geleverd en bleek defect bij aankomst ontstaan door de transporteur naar Seats and Sofa's. De bank is terug gebracht op 27-5-2013. Nu vrijdag 13-9-2013 is er nog niks binnen. De levertijd zou 6 tot 12 weken bedragen vanaf 27-5-2013 zijn wij nu 13 weken verder. Vandaag opnieuw telefonisch contact gehad en er is nog niks bekend over waar de bank nu zou moeten zijn en wanneer die binnen gaat komen. U zult begrijpen dat wij met deze manier van zaken doen geen genoegen meer nemen. Inmiddels hebben we al veel onnodige kosten moeten maken aan de telefoontjes en de benzinekosten. Dit is de reden waarom wij ons afvragen of we de overeenkomst op basis van het bovenstaande probleem niet kunnen ontbinden.

In afwachting van uw bericht verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Raymond Schmidt
Hoge Hofstraat 3
5366 CC Megen
tel: 06-15192205

De oplossing

Zie boven

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen contact op met u.
    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen