Klacht Seats and Sofas: Wanprestatie bedrijf

Romanajj

Op 29 november jl een tweezitsbank gekocht die op voorraad zou zijn in de winkel in Heerlen. Dit was voor ons essentieel aangezien we binnen een maand gingen emigreren - dit hebben we meerdere malen aangegeven. Op 29 november vroegen we of we de bank mochten zien, we mochten hem toen van een afstand ingepakt bekijken, maar uitpakken ging volgens de winkelier niet. Toen we de bank vervolgens twee weken later ingepakt op hadden gehaald en deze naar het buitenland was verscheept, bleek dat ze ons een (veel te grote) driezitsbank hadden meegegeven. Dit ging nooit passen. Nadat we meerdere malen tevergeefs naar de vestiging hebben gebeld vanuit Ierland (er werd niet opgenomen) zijn mijn ouders zelfs persoonlijk naar de vestiging gegaan. Samenvattend: we hadden zelf door moeten hebben dat ze ons de verkeerde maat mee hadden gegeven (in verpakking), we zouden ons geld niet terugkrijgen, ze wilden niet eens geloven dat we een driezitsbank ontvangen hadden, ze zeiden dat het hun probleem niet was dat we de bank op korte termijn nodig hadden omdat dit niet in de schriftelijke koopovereenkomst stond (dit is mondeling echter meerdere malen bevestigd) en er werd continu door ons heen gepraat. Ook werd er beweerd dat wij de koopovereenkomst vervalst zouden hebben! Nu weken later hebben we geen bank, geen geld en er wordt niet teruggebeld/gemaild.

Volledig aankoopbedrag terug.

Seats and Sofas
    Geachte heer van weeghel,
    Wij nemen telefonisch contact op met u.
    M

Romanajj
Ondanks de belofte van S&S dat we gebeld zouden worden, zijn we niet gebeld. We moest zelf herhaaldelijk bellen, maar keer op keer werden we niet teruggebeld hoewel gezegd werd dat dit wel zou gebeuren. S&S weigert met een passende oplossing te komen. Inmiddels zijn juridische stappen gezet en zal S&S gedagvaard worden. Zonde dat het zo moet lopen en dat een bedrijf je verhuizing/migratie/nieuwe huis zo een zure nasmaak kan geven. Laat het een waarschuwing zijn en koop je bank ergens anders!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?